Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بیرجند گفت: فضاهای شهری بیرجند در اختیار نخستین کنگره 2000 شهید دفاع مقدس خراسان‌جنوبی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا،محمدعلی جاوید در دیدار با فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) اظهارکرد: این حرکت به منظور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ایثارگری‌ها و رشادت‌ها به نسل جوان و نوجوان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسئولیت کارگروه موزه و گنجینه کنگره شهدا بر عهده شهرداری بیرجند گذاشته شده است، افزود: کمیته موزه و گنجینه، یکی از کمیته‌هایی است که رسالت مهمی در زمینه انتقال و بیان رشادت های شهیدان بر عهده دارد.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه این کمیته به زودی در مجموعه شهرداری فعال شده، ادامه داد: با برگزاری جلسات مختلف و ارسال دستور العمل‌های لازم، زمینه را برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره عظیم مهیا خواهد کرد.

جاوید گفت: خراسان‌جنوبی و شهر بیرجند در زمان جنگ تحمیلی برای دفاع از آب و خاک این سرزمین، جوانان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

جاوید با بیان اینکه تجربه برگزاری کنگره شهدا در مجموعه حوزه شهری بیرجند وجود دارد، اظهارکرد: شهرداری بیرجند تمام تلاش خود را برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا که 25 مهر ماه سال آتی برگزار می‌شود به کار خواهد گرفت.

سرتیپ دوم پاسدار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نیز گفت: کنگره شهدا از برنامه‌های فاخر فرهنگی است که می‌تواند رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا را به نسل جوان انتقال دهد.

وی افزود: شهرداری و سپاه انصار در گذشته گام‌های مشترک خوبی برداشتند و این مهم با مدیریت جدید حوزه شهر به اوج خواهد رسید.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: کارگروه موزه و گنجینه کنگره شهدا در اختیار شهرداری است و انتظار می‌رود با فضاسازی شهری و ساخت المان در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های خوبی برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند