Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان نمایش "هایلایت" گفت: به دوستانی که خبر توهین من به مخاطب را منتشر کرده اند می گویم که ای کاش شما هم به تماشای نمایش من بنشینید. خیلی از مردم بیش از 5 بار هم آمده اند. شما که نگران مخاطب تئاتر هستید بیایید تا نگرانیهایتان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دوشنبه همین هفته سایت ایران تئاتر خبری مبنی بر توهین "سوسن پرور" کارگردان و بازیگر نمایش "هایلایت" منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که در محافل تئاتری به سرعت بازتاب پیدا کرد و ما را بر آن داشت تا از چند و چون این ماجرا مطلع شویم.

آنچه در متن این خبر آمده از زنگ خوردن تلفن همراه یکی از تماشاگران در حین اجرای نمایش "هایلایت" حکایت دارد. اتفاقی که بعد از آن به قطع نمایش و برخورد کارگردان اثر منجر شده است. در ادامه این خبر آمده است: برخورد این کارگردان با یک مخاطب که صرفاً مخاطب یک نمایش خاص نیست و سرمایه تئاتر رو به توسعه ایران است می‌تواند زمینه دل‌آزردگی و دوری او از تئاتر شود. آنچه مسلم است این مخاطب دست‌کم تا مدت‌ها از تئاتر دوری خواهد کرد و به نظر می‌رسد دیگر پا به سالن باران نخواهد گذاشت. قطعا او این خاطره تلخ را در دایره ارتباطات خود تعریف خواهد کرد و تصویر هنرمند تئاتر در اذهان بسیاری خدشه دار خواهد شد.

به همین مناسبت سوسن پرور نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش هایلایت طی یادداشتی واکنش خود به این اتفاقات و خبر منتشر شده را در اختیار خبرگزاری میزان قرار دارد:

این جوابیه نیست فقط تشکری است از اعماق دلم از خبرگزاری محترم ایران تئاتر، داستان تحقیری که کردم را خواندم. اگر به عهده خودم گذاشته بودید حقیقی‌تر می نوشتم البته می فهمم برای بزرگ نمایی و بولد کردن قصه مجبور بودید از من ناظمی ترسیم کنید با یک خط کش آهنی در دست و آن ادبیاتی که به آن اشاره کردید و صد البته از تماشاگر هم یک مظلوم به تصویر بکشید.

دست مریزاد که این قصه باعث شد کسی راجع به مخاطب من بنویسد اما ای کاش از اول تر می نوشتید از خرداد ماه که شروع به نوشتن نمایش کردم و با مردم قدم به قدم پیش رفتم، برای مردم نوشتم و برای آنها اجرا کردم هیچ کس مخاطبش را اندازه من دوست ندارد این را اگر می توانید از خود مردم بپرسید که چگونه به حضورشان احترام گذاشته ام.

اما من به قلب تپنده بازیگرم هم احترام می گذارم و شما نگران آن تماشاگر نباشید نه تنها از تئاتر دور نمی شود بلکه طبق صحبتی که با او داشتم به زودی دوباره به تماشای کارم می آید و البته این بار با موبایل خاموش و ای کاش شماهم دوباره به تماشایم بنشینید خیلی از مردم بیش از 5 بار هم آمده اند شما که نگران مخاطب تئاتر هستید بیایید تا نگرانیهایتان برطرف شود.

سوسن پرور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسوولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

او گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 6089588

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم