Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دیشب (سه‌شنبه) در مراسمی در لوزان سوییس، فدراسیون جهانی والیبال جایزه بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ را از سوی موسسه بین‌المللی جوایز ورزشی (ISA) دریافت کرد.

دیشب (سه‌شنبه) طی مراسمی در لوزان سوییس، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی ۲۰۱۷ از سوی موسسه بین‌المللی جوایز ورزشی (ISA) معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون جهانی والیبال این عنوان را به دلیل اجرای کمپین " والیبال راه تو" در طول رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ و سپس در مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱۷ و نیز والیبال ساحلی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ دریافت کرد.
آرای گراسا، رییس فدراسیون جهانی والیبال پس از دریافت این جایزه، تصریح کرد: کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ افتخار بزرگی برای ما است، چرا که این جایزه با رای اعضای اتاق بازرگانی بین‌المللی ورزشی (ISCC) و نمایندگان کنفرانس بین‌المللی کنفدراسیون های ورزشی (ISC) به فدراسیون برتر سال اهدا می‌شود. ما در تلاش هستیم تا افراد را در هر سنی و هر نژادی به والیبال ترغیب کنیم و توسط این رشته ورزشی زیبا با همه جهان ارتباط برقرار کنیم.
او ادامه داد: کمپین "والیبال راه تو" از هر نوع بازی والیبال فارغ از این که چگونه و در کجا بازی می‌شود استقبال می‌کند چرا که هدف از آن جمع کردن انسان‌ها به دور هم است.
**تاکید FIVB بر ارتقای کیفیت رسانه‌ای مسابقات ساحلی
همچنین نشست شورای ساحلی فدراسیون جهانی والیبال نیز برگزار شد. علاوه بر این استانداردسازی مراسم اهدای جوایز، انجام مصاحبه های پس از بازی های ساحلی، افزایش استفاده از تکنولوژی (صداگذاری با کیفیت بالا، گرافیک مجازی، چشم عقاب، آمار بازیکنان) و ۱۴۰ ساعت پخش زنده تلویزیونی در والیبال ساحلی مورد تاکید قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در سال جاری میلادی ۴۳ تورنمنت بین‌المللی والیبال ساحلی با هفت میلیون و ۴۲۴ هزار دلار جایزه برگزار شده است که میانگین جایزه هر تورنمنت ۱۷۲ هزار ۶۵۱ دلار بوده است.
در این جلسه تاکید شد که مسابقات سه ستاره و چهار ستاره باید چهار زمین مسابقه و دو زمین برای گرم کردن بازیکنان داشته باشد. همه مسابقات (گروه اصلی و انتخابی) نیز باید در ۵ روز برگزار شوند.
همچنین جوایز نقدی تور جهانی ۵ ستاره هیچ تغییری نکرده است، اما چهار ستاره و ۳ ستاره با کاهش روبرو شد که برای تورنمنت سه ستاره ۷۵ هزار دلار خواهد بود.
به گزارش ایسنا، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفند ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

کد خبر 848182 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت