Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: سال گذشته موضوع دانشجویان سنواتی مطرح بود که از سوی سازمان امور دانشجویان اعلام شد اگر طولانی شدن دوره تحصیل به اختیار دانشجو نباشد، دانشگاه باید همکاری لازم در این زمینه را انجام دهد.

وی افزود: اما اگر شرایط به گونه ای باشد که طولانی شدن تحصیل، مربوط به دانشجو باشد بنابراین با وی براساس مقررات و مصوبات هیات امنا دانشگاه برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: با اجرای این سیاست های کلی فضا نسبت به سال گذشته در دانشگاه ها بسیار بهتر شده است.

صدیقی عنوان کرد: اگر موضوع سنوات دانشجویی در دانشگاهی خارج از روال و حالت طبیعی باشد به طور حتم موضوع دنبال و از مسئولان دانشگاه پیگیری صورت می گیرد.

منبع: مهر

202

شرایط دانشجو دانشگاه تمدید سنوات تحصیلی روال طبیعی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان