Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی روز جمعه با برگزاری شش دیدار انجام می‌شود که تیم‌ ‌ملی حفاری( قهرمان فصل گذشته) برای تصاحب صدر جدول به پیروزی نیاز دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دیدارهای هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه اول دی ماه با برگزاری شش دیدار انجام می‌شود. در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته‌ دو تیم پالایش نفت آبادان و ملی حفاری (قهرمان فصل گذشته) که تا پایان هفته‌ دهم بازی‌های خود را بدون باخت پشت سر گذاشته اند مقابل هم قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی حفاری که با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد برای کسب جایگاه نخست به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

تیم نفت طلاییه نیز که هفته‌ گذشته به دلیل خبر تعلیق تیمش بازی هفته‌ دهم را از دست داد، این هفته با اعلام معصومه رضازاده ، سرمربی تیم، روز جمعه مقابل شاگردان مظفر در دانشگاه آزاد قرار خواهند گرفت. شاگردان مظفر نیز که هفته گذشته با قبول شکست مقابل پالایش نفت آبادان از جمع مدعیان دور شدند این هفته به کسب سه امتیاز نیاز دارند.

*برنامه دیدارهای هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان:

نفت طلاییه – دانشگاه آزاد تهران

سیاه جامگان – مس رفسنجان

پالایش نفت آبادان – ملی حفاری اهواز

شهرداری رشت – پیام نور سیرجان

استقلال ساری – بانوان البرز زنجان

پویندگان صنعت فجر شیراز – دختران کویر کرمان

*سه تیم برتر لیگ فوتسال بانوان تا پایان هفته‌ دهم به شرح زیر است:

1. پالایش نفت آبادان با 30 امتیاز و تفاضل گل 62

2. شرکت ملی حفاری ایران با 30 امتیاز و تفاضل گل 60

3. دانشگاه آزاد تهران با 24 امتیاز و تفاضل گل 63

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس

هر سه تیم قهرمان سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در صدر جدول امتیازی در لیگ‌های معتبر قرار گرفته‌اند.

طرفداری | اینتر با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌های 5 لیگ معتبر اروپایی به دست آورده است.

با گذشت بیش از 8 ماه از آغاز رقابت‌های فصل 24-2023 در 5 لیگ معتبر اروپایی، اینتر با کسب 89 امتیاز از 35 بازی، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌ها به دست آورده است. در به‌روزرسانی قبلی LiveScore هم اینتر صدرنشین جدول کلی 5 لیگ برتر اروپا بود؛ اما حالا رئال مادرید در صورت برتری در بازی بعدی خود می‌تواند این صدرنشینی را از نراتزوری پس بگیرد. نکته جالب در مورد این رده‌بندی حضور سه تیم قهرمان لیگ‌های سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در بین سه تیم برتر این جدول امتیازی است.

پس از اینتر، رئال مادرید با 87 امتیاز از 34 بازی در جایگاه دوم قرار گرفته است و بایرلورکوزن با 84 امتیاز از 32 بازی در جایگاه سوم ایستاده است. سه بازی کمتر بایرلورکوزن نسبت به تیم اینتر و همچنین شکست‌ناپذیری این تیم، نشان از عملکرد فوق‌العاده ژابی آلونسو و شاگردانش می‌دهد. در ادامه نگاهی به جدول امتیازی تیم‌ها در پنج لیگ معتبر اروپایی می‌اندازیم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ۳ مدعی صعود به لیگ برتر پیروز شدند؛ نفت MIS از قافله جا ماند
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد