Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد اختلاف نظرهای در زمان اخراج نظرمحمدی در تیم سپیدرود وجود داشته است.

محمد نزهتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره شرایط تیم سپیدرود رشت برای دیدار مقابل نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال،‌ اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاقاتی که در یک هفته گذشته پیش آمد (تغییر سرمربی) اکنون تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم و کم کم برای دیدار مقابل نفت تهران آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: دیدار برابر نفت بازی شش امتیازی است. هر دو تیم در منطقه سقوط قرار دارند و قطعاً بازی سختی مقابل نفت خواهیم داشت. در هر صورت ما در این مسابقه در زمین خودمان بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز کامل را به دست بیاوریم. 

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد سرمربیگری امید روانخواه و اینکه «آیا به نظرش با اضافه شدن این مربی تیم سپیدرود از منطقه خطر خارج می‌شود یا خیر؟»، تصریح کرد: روانخواه در ابتدای فصل هم کنار تیم بود و به خوبی از وضعیت سپیدرود شناخت دارد. امیدوارم روز جمعه گام اول را برابر نفت محکم برداریم و در ادامه راه هم موفق شویم. 

نزهتی در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان سپیدرود در اخراج علی نظرمحمدی نقش داشته‌اند، گفت: در این مورد صحبت زیاد است، اما نمی‌خواهم الآن حرف بزنم، چون ممکن است در آستانه دیدار برابر نفت تمرکز بازیکنان به هم بخورد. به هر حال اتفاقاتی در تیم افتاد، اما نه در این حد که می‌گویند. اختلاف نظرهای در تیم بود، اما فعلاً نمی‌خواهم در مورد آن‌ها حرف بزنم.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 موضوعات مرتبط سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور ۶۷ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان کد خبر 751236

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد