Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: مدافعان حرم با دفاع از کشور، اسلام و قرآن کریم، امنیت، آرامش، عظمت و عزت را برای ما به ارمغان آوردند.

ماموستا یدالله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهگلان، با اشاره به فداکاری‌ها و حماسه‌های شهیدان اظهار داشت: مدافعان حرم با دفاع از کشور، اسلام و قرآن کریم، امنیت، آرامش، عظمت و عزت را برای ما به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از تفکر ایرانی و جبهه مقاومت می‌ترسند، گفت: نتانیاهو خبیث و جنایتکار زمانی که سیمای جمهوری اسلامی را ترسیم می‌کرد مطرح کرد که  ا از کشور ایران نمی‌ترسیم بلکه از فکرهایی که ایران به جهان صادر می‌کند و از جبهه مقاومت که امروز تمام جهان را در بر گرفته است، می‌ترسیم.

امام جمعه شهرستان دهگلان اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین خیانت دانست و تصریح کرد: در این مقطعی که جرثومه فساد داعش نابود شده بود دور از باور نبود که "ترامپ" از روی شیطنت "بیت‌المقدس" را به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیست اعلام کند.

ماموستا محمدی با اشاره به امنیت و آرامش پایدار در کشور افزود: اگر امنیت نباشد علمی هم نخواهد بود اما خوشبختانه امنیت پایدار است.

وی خاطر نشان کرد: از خدا می‌خواهیم همانگونه که داعش در داخل مرزها و خارج از مرزها نابود شد، جبهه‌های ما را نیز محکم‌تر سازد.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ایستگاه‌های سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت با میانگین ۴۳ همچنین شاخص کیفی هوا درایستگاه‌های میرزا طاهر ۲۵، ۲۵ آبان با ۳۰، فیض ۳۳، کاوه ۳۴، کردآباد ۴۴، پارک زمزم با ۳۸، رهنان با ۴۹، دانشگاه صنعتی ۴۳، سپاهان شهر ۳۸، فرشادی ۲۹ و ولدان ۴۴ همچنین شهر‌های مبارکه ۲۹، خمینی شهر با ۱۶ وشاهین شهر ۳۵ AQI در وضعیت پاک است.
این درحالیست که شاخص کیفی هوا در مناطق احمدآباد با ۶۸، انقلاب ۵۲، خرازی ۶۹ و شهر نجف آباد ۶۶، کاشان ۵۲، سگزی ۷۷ وزرین شهر ۶۵ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری