Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عصر دیروز، 28 آذرماه در مراسم اختتامیه برنامه‌های «شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2017» با اشاره به انتخاب قدس شریف به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2018، این كار را نشانه ایستادگی در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأكید كرد كه تمام دنیا باید بدانند كه قدس متعلق به جهان اسلام است و جوانان جهان اسلام نیز از پایتختی قدس با جان و دل دفاع می‌كنند.
تندگویان با یادآوری اینكه ایران اسلامی شهدای بزرگی را در راه دفاع از قدس شریف تقدیم كرده است، ابراز امیدواری كرد كه بتوانیم روزی شاهد آزادی كامل قدس شریف باشیم.
معاون وزارت ورزش و جوانان همچنین با یادآوری آموزه‌های دین مبین اسلام و پیامبر مهربانی‌ها بر این نكته تأكید كرد كه جوانان جهان اسلام برای تمام جوانان دنیا پیام‌آور اخلاق هستند.
وی در ادامه با بیان اینكه شیراز، پایتخت تمدن ایران زمین است، گفت: شیراز دارای قدمتی عظیم و به یادماندنی برای ایرانیان و بلكه دنیاست.
تندگویان به معماری اصیل اسلامی شیراز نیز اشاره كرد و افزود: هویت‌بخشی به تمدن اسلامی در قالب معماری اسلامی نیز از جمله دستاوردهای زیبای شهر شیراز محسوب می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار