Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@15:14:24 GMT

اعلام اسامی فیلم‌های کوتاه جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۵۹۹۱۳

اعلام اسامی فیلم‌های کوتاه جشنواره فجر

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، «مارلون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی درناز حاجی‌ها، «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام حاج ایوان لو(ارک) و تهیه‌کنندگی مدرسه ملی سینمای ایران و برادران ارک، «وقت ناهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی و تهیه‌کنندگی حلقه فیلمسازان بی کلام گلوب و علیرضا قاسمی و «فاش» به کارگردانی احسان مختاری و تهیه‌کنندگی بهنام عابدی و حامد حسینی سنگری چهار فیلمی هستند که برای شرکت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آئین نامه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، هیات داوران از میان نامزدهای بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشن مستقل فیلم‌های کوتاه خانه سینما (حداکثر 10 فیلم) که مدت زمان هر فیلم کمتر از 15 دقیقه باشد یک فیلم را به عنوان فیلم برگزیده انتخاب و سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه را به کارگردان آن فیلم اهداء خواهند کرد.

شرکت این چهار فیلم در جشنواره سی و ششم، به نوعی بازگشت سینمای کوتاه به جشنواره فیلم فجر پس از دو سال دوری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد

فیلم کوتاه «گراوید» از میاندوآب به کارگردانی امیر اسکندریان نامزد دریافت بهترین جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فیلم کوتاه «گراوید» به کارگردانی امیر اسکندریان نویسنده، بازیگر و کارگردان میاندوآبی با موضوع کودک همسری نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب‌های آن توسط عوامل انجمن هنری «اشک صدف» میاندوآب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

تصویربرداری این فیلم کوتاه در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز انجام شده و هادی افتخارزاده، مائده حسن‌زاده، وحید فریور، اسماً ابوالحسنی و مهسا آذری بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 749025

دیگر خبرها

  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو