Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@16:39:43 GMT

هشت راهکار در زمان بروز آلودگی هوا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۰۱۴۱

هشت راهکار در زمان بروز آلودگی هوا

هوایی که گاه تا یک هفته آلوده می ماند و باعث تعطیلی مدارس می شود. برای در امان ماندن از این موضوع می توان با 8 راهکار خود را کمتر در معرض آلودگی هوا قرار داد. 

1-از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود خودداری شود.

2-به  شهروندان توصیه می شود تا حد امکان از خروج غیر ضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کرده و سفرهای غیر ضروری در سطح شهر را حذف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3-به بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم، توصیه می شود در فضاهای باز فعالیت نکنند و تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری  و در منزل استراحت کنند.

4-ماندن در ترافیک و استنشاق هوای آلوده، سرعت ابتلا به آسم را در کودکان افزایش می دهد. به شهروندان عزیز توصیه می شود حتی المقدور کودکان را در منزل نگه دارند و درها و پنجره ها را بسته نگاه دارند.

5-کلیه ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده روی و سایر فعالیت های ورزشی هوازی، بویژه در اوایل صبح خودداری نمایند.

6-به عموم شهروندان توصیه می گردد به اندازه کافی آب بنوشید تا با شست و شوی دستگاه گوارش و رفع عطش و خشکی دهان اثرات ناشی از آلودگی هوا کاهش یابد.

7-توصیه می گردد از شیر، میوه جات و سبزیجات بیشتر استفاده شود و مصرف تنقلات کم ارزش مثل چیپس و پفک و نوشابه های گازدار، را کاملا حذف کنند.

8-افرادی که در فضاهای باز مجبور به فعالیت هستند بایستی قبل از خوردن غذا دست ها و دهان خود را به طور کامل شست و شو دهند و پس از مراجعت به منزل حتما دوش بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره از بارش‌های پراکنده در استان خبر داد و افزود: بیشترین بارش ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

وی از عشایر و کوهنوردان خواست از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود