Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ ضمن اعلام برگزاری ششمین جلسه توجیهی، هماهنگی این طرح قرآنی، اظهار کرد: این جلسه روز شنبه، دوم دی‌ماه سال جاری در محل فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران ادامه داد: طی این جلسه هماهنگی که با حضور مربیان طرح برگزار می‌شود، هر یک از ایشان به ارائه گزارش کار خود از نحوه اجرای طرح در مدارس تحت پوشش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواجه محمودآباد در ادامه تصریح کرد: همچنین، در این جلسه در رابطه با برگزاری آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان که در مدارس تحت پوشش طرح برگزار خواهد شد، بحث و تصمیم‌گیری خواهد شد.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران بیان کرد: در ادامه این جلسه در رابطه با روند امور اجرایی طرح تربیت حافظان در مناطق غرب و شمال غرب تهران تبادل نظر خواهد شد و در ادامه نیز مربیان طرح نقطه نظرات خود را در این زمینه و در جهت ارتقای سطح عمومی قرآن‌آموزان تحت پوشش ارائه خواهند داد.
خواجه محمودآباد در پایان سخنان خود تصریح کرد: برگزاری جلسه توجیهی طرح به نوعی یک نوع کارگاه آموزشی محسوب می‌شود چراکه موضوعات مطروحه در رابطه با نحوه آموزش قرآن در این جلسه به بحث گذاشته می‌شود و در نهایت نیز درا ین رابطه نتیجه‌گیری خواهد شد. همچنین، در پایان جلسه نیز برنامه قرعه‌کشی وام مربیان انجام خواهد شد و وام مورد نظر نیز به دو نفر از ایشان اعطا می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای اجرای طرح آمایش سرزمین در شهرستان میاندوآب به ریاست فرماندار برگزار شد

بروزسانی و تطبیق سند آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب با سند ملی آمایش سرزمین استان آذربایجانغربی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌های اقتصادی، استفاده از پتانسیل‌های طبیعی برای توسعه کشاورزی، گردشگری، تقویت مدیریت و ارائه خدمات شهری مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

دیگر خبرها

  • شمال یمن بمباران شد
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند