Web Analytics Made Easy - Statcounter

آران و بیدگل - فرماندار آران و بیدگل گفت: با توجه به وضعیت نه چندان مطلوب آران و بیدگل در بحث مواد مخدر سازمان های مردم نهاد به دولت و ارگان های دولتی در مبارزه با مواد مخدر کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد پیش از ظهر چهاشنبه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، ارائه آموزش‌های پیشگیری در حوزه اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را اولویت بسیار مهم دانست و اظهار داشت: بیشتر عامل ورود مواد مخدر به خانواده ها به علت ناآگاهی خانواده از زیان های مصرف مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف مبارزه با مواد مخدر یکی از راهکارهایی است که خوشبختانه تاکنون خروجی‌های قابل توجهی داشته و نیاز است از این پس نیز به همین منوال ادامه داشته باشد تا بتوانیم در این راستا به اهداف خود دست یابیم.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی موجب ایجاد آسیب های اجتماعی دیگر می شود، اظهار داشت: باید تلاش کرد سازمان های مردم نهاد در راستای مبارزه مواد مخدر گام های اساسی بردارند و تلاش کنند که گرایش جوانان به سمت مواد مخدر کاهش یابد.

وی آگاهی‌بخشی و آموزش به همه اقشار را از جمله رویکردهای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: همه گروه‌های مرجع از جمله روحانیون، سازمان های مردم نهاد و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این راستا باید حمایت کنند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اعتیاد، گروه های مختلف سنی را به خود مبتلا می کند و در این میان قشر جوان که نیروی مولد جامعه محسوب می شوند بیش از دیگران در معرض خطر و گرفتاری به این بلای خانمان سوز قرار دارند.

وی تصریح کرد: مصرف مواد مخدر، علاوه بر عوارض جسمانی، مشکلات شدید روانی نیز برای معتاد به همراه دارد و در واقع به جز فرد مبتلا، خانواده و جامعه را نیز به انحطاط می کشاند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: پیگیر جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی هستیم

معاون رئیس جمهور از اقدام ایران در پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی از طریق سازمان های مردم نهاد داخلی و خارجی خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،  محمد دهقان  معاون حقوقی رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک پیش رو گفت: ما یک فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی‌افزود: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا  از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم‌ صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: البته چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده می‌کنیم
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند
  • دهقان: پیگیر جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی هستیم
  • استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان