Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا- جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اعلام برنامه های 9 دی در استان گفت: تجمع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با شعار 'تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی' در مصلی وحدت گرگان برگزار می شود.

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا نجیب‎الله تاری در دومین نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یوم‎الله 9 دی در گرگان اظهار کرد: 9 دی باید نقطه اوج برنامه‎های تبلیغی و روشنگری برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه درهفته بصیرت برنامه‎های تحلیلی و تبیینی در دستور کار ستاد بزرگداشت 9 دی قرار دارد، افزود: تجمع بزرگ یوم‌الله 9 دی به صورت سراسری در تمامی شهرها، شهرستان‎ها و مراکز بخش‌ها برگزار می‌شود.
به گفته وی؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پیگیر دعوت از سخنرانان کشوری برای تجمع روز شنبه 9 دی در گرگان و نشست های پیرامون آن است.
تاری گفت: اعزام سخنران و مبلغ به دانشگاه ها و مراکز آموزشی، برگزاری همایش های بصیرتی و تبیینی، محافل شعر، نمایشگاه و نشست‎های مطبوعاتی و تریبون‎های بصیرتی از برنامه هایی است که از یکم تا هشتم دی ماه در مناطق مختلف استان گلستان برگزار می شود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است