Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،اولین روز نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، راهسازی و راهداری با حضور مقامات دولتی و خصوصی آغاز به کار کرد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان  در این نمایشگاه حضور پر رنگ و فعالی دارد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهرداد فلاح مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات‌ سازمان راهداری، داود کشاورزیان معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از غرفه‌ ترابرنت در ساعت‌های اولیه افتتاح نمایشگاه، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی، ضمن حضور در غرفه‌ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و ابراز خرسندی از توانایی جوانان در حوزه‌های ITS  و سیستم نوبت دهی مجازی 10004414 گفت : باعث امیدواری و خرسندی است که نیروهای جوان  و متعهد بتوانند در حوزه‌های  مختلف ITS  و صنعت حمل و نقل و راهداری ، کمک‌رسان و گره‌گشا باشند.

همچنین در ادامه،  داریوش باقر جوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در خصوص سیستم نوبت دهی مجازی و کاهش ترافیک توسط ناوگان باری در جاده ها گفت : با سیستم پیامکی و مجازی نوبت دهی دیگر نیازی به حضور راننده و ناوگان در پایانه بار بندرعباس نیست و رانندگان میتوانند با استفاده از سیستم نوبت دهی مجازی نوبت خود را ثبت کرده و از طریق پیامک از طریقه و زمان نوبت خود مطلع شوند و این سیستم بسیاری در کاهش هزینه های رانندگان و معطلی و خواب آنان در پایانه بار تا وصول نوبت کمک شایان به ذکری کرده است.

دومین‌ نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل تا  ۲۸ آذرماه ادامه دارد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان  در غرفه ۱58 میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس