Web Analytics Made Easy - Statcounter

نکوداشت مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده‌ خراسانی به منظور تقدیر از تلاش‌های این چهره ماندگار در عرصه قرآنی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی رحمانی، دبیر علمی همایش نکوداشت مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده‌ خراسانی با اعلام این خبر گفت: این همایش با توجه به مقام و جایگاه مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی در عرصه قرآن، در مشهد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله واعظ‌زاده خراسانی، اظهار کرد: ایشان از جمله چهره‌های جهان اسلام و مفاخر حوزه علمیه و دانشگاه و از معدود افرادی بود که زیر نظر بزرگانی چون امام خمینی (ره) و آیت‌الله بروجردی به مطالعه موضوعات دینی و قرآنی می‌پرداخت.

وی همچنین از آماده چاپ بودن کتاب «جامع احادیث شیعه» خبر داد که توسط مرحوم آیت الله واعظ‌زاده‌ خراسانی و زیر نظر آیت الله بروجردی با موضوع فقیه نوشته شد.

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره اینکه ۲۸ یادداشت از سوی افرادی که مرحوم واعظ‌زاده‌ خراسانی را در جهان می‌شناختند، برای این همایش ارسال شده، گفت: محقق داماد، آیت‌الله خسروشاهی، رسول جعفریان، ساشادینا از اساتید دانشگاه ویرجینیا و حسن انصاری، عضو هئیت علمی دانشگاه پنسیلوانیا از جمله این افراد هستند.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاهی از فعالیت‌های مرحوم واعظ‌زاده‌ خراسانی و معرفی مجدد دو اثر ارزشمند از ایشان از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم است.

این مراسم ۳۰ آذرماه امسال با همکاری دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد و بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی ساعت ۸ صبح در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات خراسان رضوی برگزار می‌شود.

آیت‌الله محمد واعظ‌زاده خراسانی صبح ۲۸ آذرماه سال گذشته در اثر کهولت سن در مشهد دارفانی را وداع گفت. پیکر این عالم بزرگوار در دارالعباده حرم مطهر امام هشتم(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900046

دیگر خبرها

  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش