Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۱۶ هزار و ۹۷ نفر در دوره‌های مختلف آموزشی جهاد دانشگاهی شرکت کرده‌اند.

وحید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: از مهرماه سال 93 تا مهرماه سال 94، 8 هزار و 137 نفر در دوره‌های آموزشی جهاد شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش 2 برابری تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها افزود: از مهرماه 95 تا مهرماه 96 نیز 16 هزار و 97 نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند که این آمار نشان از علاقه مردم استان نسبت به آموزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مهمترین دلیل این افزایش آمار تمایل مردم به آموزش‌ است که با توجه به این آمار دستگاه‌های آموزشی باید در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند.

خلیلی با بیان اینکه آموزش کوتاه‌مدت سبد اقتصادی خانواده است که جهاد دانشگاهی باید آن را به سمت اشتغال و فعالیت‌های اقتصادمحور هدایت کند، خاطرنشان کرد: از همه رسانه‌های استان درخواست می‌شود در زمینه تغییر تفکر در حوزه اشتغال و ضرورت آموزش‌های کوتاه‌مدت فعالیت کنند.

وی با اشاره به علت عدم پیشرفت مشاغل خانگی در استان تصریح کرد: علت این مسئله آن است که با معقوله تسهیلات به آنها نگاه می‌کنیم، باید توجه داشته باشیم که نقش بسیار مهمی در افزایش شغل در استان دارند.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری