Web Analytics Made Easy - Statcounter


کتاب «بزرگی چگونه است؟» با عنوان فرعی «بهترین شگردهای رهبری برای مدیران» نوشته «جِرمی دونُوان» به فارسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش امتداد نیوز، پاداش افراد موفقی که کارها را به خوبی پیش می‌برند، این است که سمت‌های مدیریتی به آنها داده می‌شود. حتی آن افراد خوش‌اقبالی که مدرک مدیریت ارشد کسب و کارشان را دریافت کرده‌اند، به خوبی برای چالش‌هایی که هرروزه پیش رو خواهند داشت، آماده نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران تازه‌کار و کم‌تجربه به مجموعه‌ای از بهترین شگردها و درس‌ها نیاز دارند که آنها را به سوی برتری، هدایت کند.

کتاب «بزرگی چگونه است؟» حاوی شگردهایی علمی برگرفته از رخدادهای دانشگاهی، زبان داد و ستد و رسانه‌های مشهور، برای استفاده مدیران است. جِرمی دونُوان، هدف خود را از نگارش این اثر، ارائه دیدگاهی رقابتی به مدیران کنونی و بلندپرواز، عنوان کرده است.

روش کار او به این شکل بوده که یافته‌های خودش را درباره چگونگی رهبری، بازاریابی، نوآوری و پیشرفت شخصی در اختیار مخاطبان بگذارد. این راهنمایی‌ها از تجربه شخصی او، اتفاقات دانشگاهی، ادبیات غیرتخیلی در حوزه داد و ستد و اتفاقات مشهور در رسانه‌ها سرچشمه گرفته است. تمرکز او بر مهارت‌های مدیریت عمومی و کاربردی بوده که در طول تحصیلاتش در دانشکده داد و ستد دانشگاه شیکاگو داشته است.

کتاب «بزرگی چگونه است؟» با ترجمه زروان بختیار در ۶ بخش و ۲۹ فصل تدوین شده و در شمارگان ۷۰۰ صفحه و با بهای ۱۶ هزار تومان از سوی موسسه انتشارات آسمان نیلگون، منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۵۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود

حسین مرتضی، تحلیلگر لبنانی و مطرح جهان عرب در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا انتفاضه دانشجویی اخیر در دانشگاه‌های آمریکا را که در اعتراض به سیاست‌های این کشور در حمایت از رژیم صهیونیستی صورت گرفته شوک بزرگی برای دولت واشنگتن دانست که به دنبال تطهیر این رژیم از جنایات شنیع آن در غزه است و این انتفاضه را نخستین سنگ بنا در مسیر آگاهی جوانان آمریکایی دانست.

دریافت 58 MB

خبرنگار و مترجم: منصوره حسنی / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی   

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود