Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: از ابتدای آغاز طرح صدور کارت هوشمند ملی تاکنون در این استان ۷۱۹ هزار کارت صادر شده است و از این لحاظ رتبه چهارم کشور را داریم.

به گزارش خبرنگارمهر، محسن آقایی امروز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که به مناسبت گرامیداشت روز ملی ثبت احوال برگزارشد، به ارائه گزارشی از عملکرد ۸ ماهه امسال این اداره کل پرداخت و گفت: در هشت ماهه امسال تعداد واقعه ولادت به ثبت رسیده در استان ۲۰ هزار و ۴۵۴ واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین میزان ولادت ثبت شده در استان مربوط به شهرستان بانه و کمترین هم سروآباد است، عنوان کرد: تعداد ولادت ثبت شده پسران ۱۰ هزار و ۵۵۴ و دختران هم ۹ هزار و ۹۰۰ واقعه بوده است.

وی اظهارداشت: در این مدت میزان واقعه وفات در استان هم ۴ هزار و ۸۷۵ واقعه بوده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۵.۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال کردستان ادامه داد: بیشترین میزان واقعه وفات مربوط به شهرستان بیجار و کمترین هم مربوط به شهرستان بانه است.

آقایی اضافه کرد: تعداد وفات ثبت شده مردان ۲ هزار و ۷۶۹ واقعه و تعداد وفات ثبت شده زنان هم ۲ هزار و ۱۰۶ واقعه است.

وی به میزان صدورکارت هوشمند ملی دراستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۷۱۹ هزار کارت هوشمند ملی دراستان صادر شده که از این میزان ۱۰۴ هزار کارت در هشت ماهه امسال صادر شده است.

وی با اعلام اینکه کردستان چهارمین استان کشور در صدور کارت هوشمند ملی است، بیان کرد: ۵۸ درصد از جمعیت واجد شرایط داشتن کارت ملی دراستان دارای کارت ملی هوشمند شدند.

مدیرکل ثبت احوال کردستان بیان کرد: افراد ۱۵ سال به بالا تا پایان امسال فرصت دارند که نسبت به تعویض کارت ملی و صدور کارت هوشمند خود اقدام کنند.

آقایی اظهارداشت: برای سالمندان و معلولان و کسانی که توانایی حضور در مراکز پستی برای صدور کارت هوشمند ملی خود را ندارند اقدام به راه اندازی اکیپ های سیار درخواست کارت هوشمند کردیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین

اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در حال حاضر میزان اوج مصرف برق در استان قزوین ۸۰۰ مگاوات است که در این راستا با نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند حدود ۶۰ درصد مشترکین با مصرفی معادل ۵۰۰ مگاوات تحت پوشش کنتور هوشمند قرار گرفته اند.

وی افزود:  با نصب حدود ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان تلاش می‌کنیم تا شروع اوج مصرف بتوانیم حدود ۷۵ درصد مشترکین را تحت پوشش این کنتور‌ها قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • تصویری منتشر نشده از کارت عروسی بنی‌صدر
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری