Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@23:13:42 GMT

جزئیات برگزاری آزمون فراگیر ارشد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۳۷۷۴

جزئیات برگزاری آزمون فراگیر ارشد اعلام شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی  با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم از روز  یکشنبه، ۲۳ مهرماه ۹۶ منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۰ آبان ماه پایان پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته محل روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.
مشاور عالی آموزش عالی آموزش کشور با تاکید بر اینکه تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر در آزمون فراگیر ارشد ثبت نام کردند گفت: از تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلبان معادل ۵۰.۱۶ درصد زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلبان معادل ۴۹.۸۴ درصد مرد هستند.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۵ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.وی گفت: شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه‌ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سوم دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و در روز دوشنبه ۴ دی در نشریه پیک سنجش منتشر می شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه امتحانی طبس، فردوس، قاینات، درمیان و بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری افزود: در این آزمون ۴۰۴ حافظ قرآن شامل ۲۴۹ خانم و ۱۵۵ آقا شرکت کردند.

وی گفت: این آزمون در مرحله کتبی برگزار شد و مرحله شفاهی نیز  تیرماه برگزار می شود. 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه این آزمون برای رده‌های مختلف سنی برگزار شد افزود:  کوچک‌ترین شرکت کننده در این آزمون دختر ۷ ساله از بیرجند و مسن‌ترین فرد شرکت کننده خانمی ۶۳ ساله از شهرستان فردوس بودند.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی