Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:23:29 GMT

شنبه؛ نامتعارف‌ترین ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۴۰۹۶

شنبه؛ نامتعارف‌ترین ال کلاسیکو

اختلاف امتیاز بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا باعث شده است دیدار هفته آینده دو تیم به غیرمتعارف‌ترین ال کلاسیکو تاریخ تبدیل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، رئال مادرید و بارسلونا شنبه هفته آینده در لالیگا به مصاف هم می‌روند. مانند همیشه ال کلاسیکو در جریان لالیگا نقش تعیین کننده‌ای دارد اما این دیدار برای سفیدپوشان به نوعی بازی مرگ و زندگی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شکست باعث می‌شود این تیم کاملا شانس خود را برای قهرمانی در لالیگا از دست بدهد.

شروع فوق‌العاده شاگردان ارنستو والوردو در این فصل با ۱۳پیروزی و سه تساوی همراه و این اقتدار باعث صدرنشینی آبی اناری‌ها شد. از طرفی لغزش‌های غیرمنتظره مادرید برابر تیم‌هایی هم‌چون خیرونا، رئال  بتیس، لوانته و بازی به تعویق افتاده برابر لگانس باعث شده است اختلاف دو تیم به ۱۱ امتیاز برسد.

تاکنون این اتفاق رخ نداده بود و اختلاف دو تیم به این اندازه نبود. در سال ۲۰۰۸ بارسلونا پپ گواردیولا ۹ امتیاز بیش‌تر از سفیدپوشان داشت و با پیروزی ۲ بر صفر توانست آن را به ۱۲ امتیاز برساند.

در سال ۲۰۰۶ آبی اناری‌ها در حالی به مصاف مادرید رفتند که اختلاف‌شان ۱۰ امتیاز بود اما سفیدپوشان توانستند در سانتیاگو برنابئو پیروز شوند و اختلاف را به  ۷ امتیاز کاهش دهند. از طرفی در زمان لوییس انریکه تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به مادرید فاتح لالیگا شدند.

اگر بارسا پیروز ال کلاسیکو شنبه شود در حالی به تعطیلات سال نو می‌رود که اختلاف را به ۱۴ امتیاز رسانده است و تقریبا رئال مادرید را از کورس قهرمانی کنار می‌گذارد. در این  شرایط تنها رقیبان آبی اناری‌ها در فتح جام اتلتیکو مادرید و والنسیا باقی می‌مانند.

از طرفی اگر رئال مادرید پیروز شود اختلاف دو تیم به هشت می‌رسد و در صورت پیروزی برابر لگانس این اختلاف ۵ امتیاز می‌شود. اگر سفیدپوشان در بازی برگشت در نوکمپ نیز پیروز شوند فاصله‌شان به دو امتیاز می‌رسد. علاوه بر این، پیروزی در بازی شنبه باعث می‌شود سفیدپوشان در بهترین حالت به تعطیلات زمستانی بروند چون مادرید به تازگی فاتح جام جهانی باشگاه‌ها شده است.

از بین بردن ۱۴ یا ۱۱ امتیاز اختلاف برای رئال مادرید تقریبا غیرممکن است این در حالی است که یک شکست برای بارسلونا ضربه سختی خواهد بود و رقابت را در لالیگا جذاب‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!