Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمهدی تاج درباره اینکه مطرح شده در صورت انتخاب اسلامیان آیا فدراسیون اصفهانی می‌شود یا خیر گفت: در ابتدا باید بگویم اسلامیان عضو هیئت رئیسه بوده و برای ادامه فعالیت او رای گیری می کنیم. اسلامیان در زمان حضور من و کفاشیان در سمت ریاست فدراسیون فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به این ترتیب اگر اعضای مجمع به اسلامیان رأی بدهند در نهایت او به کارش ادامه می‌دهد و اگر هم اعضا به عزیزی خادم رأی دهند، او هم از همکاران ما بوده و خوب است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره 2 شغله بودن کفاشیان گفت:هنوز کفاشیان را 2 شغله نمی دانیم.

تاج بیان کرد: در هر صورت باید یک عضو انتخاب کنیم و برای ما مهم این است که بتوانیم روند خوب و یک دست بودن فدراسیون را ادامه دهیم. بحث تراز ، بودجه و موضوع حامی مالی را هم در میان داریم که باید رسیدگی کنیم و در مورد آنها تصمیم بگیریم.بنابراین 2 نفر برای هیئت رئیسه کاندید شده‌اند که یک نفر می‌تواند انتخاب شود و بقیه در دیگر کارها مورد استفاده قرار می گیرند.

او در مورد اینکه در انتخابات فدراسیون فوتبال، عزیزی خادم به نفع او کنار رفته است گفت:حدود  یک هفته با یکدیگر بحث کردیم.بنابراین هرکدام از این 2 نفر انتخاب شوند خوب هستند و باید بگویم رای از قبل مشخص نیست و تنها  یک رأی‌گیری ساده است و حساسش نکنید.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • این کنسروهای رب و تن ماهی را مصرف نکنید
  • فرگوسن هم نمی‌تواند در فولاد موفق باشد/ فوتبال خوزستان دست افراد اهل فن نیست
  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • سازمان لیگ فوتبال با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد