Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت:133 اثر شامل 64 فیلم کوتاه، 48 اثر تک عکس، سه مجموعه عکس و 18 فیلمنامه به بخش مسابقه پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اروند راه یافته است.

به گزارش ایرنا همایون قنواتی چهارشنبه در نشست خبری پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اروند در محل موزه هنرهای معاصر آبادان اظهار کرد:این جشنواره در سه بخش فیلم، فیمنامه نویسی و عکس با حضور 21 دفتر سینمای جوان از 10 استان کشور در آبادان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در این جشنواره فیلمسازان 170 هنرمند، عکاس و فیلمساز منطقه سه سینمای جوان از استان های خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر حضور دارند.
قنواتی گفت:در بخش فیلم کوتاه 395 اثر در چهار بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که شامل 114 اثر در بخش مستند، 198 اثر داستانی، 52 اثر بخش تجربی و 31 اثر پویانمایی بودند.
وی گفت: پس از بازبینی آثار رسیده 36 فیلم داستانی، 15 فیلم مستند، چهار فیلم تجربی و 9 فیلم پویانمایی به بخش مسابقه جشنواره راه یافت.
وی به ارسال یک هزار و 159 قطعه عکس در بخش تک عکس و 78 اثر مجموعه در بخش عکس پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اروند اشاره کرد و بیان داشت:در نهایت 48 اثر تک عکس و 3 مجموعه عکس در بخش مسابقه حضور خواهند داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت:در بخش فیلمنامه 289 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در بخش آزاد 257 اثر و بخش اقتباسی 32 اثر بود و در نهایت 18 فیلمنامه در بخش مسابقه داوری می شوند که شامل سه اثر اقتباسی و 15 اثر بخش آزاد است.
وی به کمک یک میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد اروند به انجمن سینمای جوان آبادان اشاره کرد و بیان داشت:نتیجه این کمک و حمایت های سازمان منطقه آزاد اروند حضور آثار هنرمندان آبادانی در بخش های مسابقه جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اروند است.
وی گفت:در کنار برگزاری جشنوراه کارگاههای و نشست های تخصصی آموزشی با عنوان 'بازنگری در عناصر سینما با تمرکز بر فیلم کوتاه' با حضور مجید برزگر، نشست تخصصی 'از عکاسی به سینما (فیلم سازی یک نفره) با حضور سیف الله صمیدان، نشست تخصصی 'ارزش های بصری و عوامل موثر در انتخاب عکس' با حضور مجید ناگهی و کارگاه فیلمنامه نویسی 'تحیلی ساختار و عناصر مشترک داستان و فیلم نامه کوتاه' با حضور داریوش غریب زاده برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود:همزمان با برگزاری پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اروند در پنجم دیماه مراسم بزرگداشت و تقدیر و تجلیل از فیلمساز آبادانی امیر نادری در سینما نفت آبادان برگزار می شود.
پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اروند از سوم تا ششم دیماه در سینما مهر آبادان برگزار می شود.
3015/7165 /6068
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم: حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد