Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@23:13:23 GMT

عراقچی وارد پاریس شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۴۸۲۵

خرداد: معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه ظهر روز چهارشنبه برای شرکت در چهارمین دور گفت‌وگوهای سیاسی ایران و فرانسه وارد پاریس شد.

به گزارش خرداد از ایسنا، چهارمین دور گفت‌وگوهای سیاسی ایران و فرانسه، به سرپرستی سیدعباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه و «موریس گوردو مونتاین» دبیرکل وزارت خارجه فرانسه، امروز در پاریس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفت‌وگوها در چارچوب یادداشت‌تفاهم امضاءشده در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به فرانسه و به طور منظم هر شش ماه یک‌بار به طور دوره‌ای در تهران و پاریس برگزار می‌شود. این گفت‌وگوها سازوکاری است که در چارچوب آن، دو کشور توسعه روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

همچنین تبادل‌نظر و رایزنی پیرامون موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه تحولات خلیج فارس و خاورمیانه در دستور کار این دور از گفت‌وگوها قرار دارد.

عراقچی در سفر دو روزه خود به پاریس همچنین دیدارهای دیگری با مقامات فرانسوی دارد و قرار است روز پنج‌شنبه در انستیتوی فرانسوی روابط بین‌الملل سخنرانی کند.

برچسب ها: معاون ظریف ، عراقچی ، پاریس

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه