Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:17:12 GMT

برگزاری جشنواره کتابخوانی در بهار

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۵۷۸۹

برگزاری جشنواره کتابخوانی در بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرادی مسئول تربیت و آموزش حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار  با تأکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی به همت سپاه استان همدان 30 آذر ماه سال جاری در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل پایین بودن سطح مطالعه و کتابخوانی کتاب‌هایی را با موضوعات مرتبط با جشنواره کتابخوانی در اختیار شرکت‌کنندگان در مسابقه قرار داده‌ایم، تا بتوانیم گامی برای افزایش سرانه مطالعه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تربیت و آموزش حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار تصریح کرد: موضوعات مسابقه در چهار بعد معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی اجرا شده است.

وی ابراز داشت: سازمان بسیج با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود نسبت به اجرای این مهم اقدام کرده و تشویق به حضور ارکان صالحین و مدیران بسیج در این جشنواره مدنظر بوده است.

انتهای پیام/د.ا

بهار میزبان جشنواره کتاب خوانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند