Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی مازندران، نسبت به افزایش 10برابری پیام هاومطالب تهدیدکننده امنیت وسلامت اجتماعی به خانواده ها برای مراقبت از دسترسی فرزندان در استفاده از شبکه های اجتماعی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'محمود میرفیضی' روز چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل گفت: متاسفانه تهدیدهای شبکه های اجتماعی اکنون به یکی از واقعیت های تلخ جامعه تبدیل شده است، البته ما در شبکه های اجتماعی اتفاقات را شاید لمس نکنیم، اما متاسفانه دراین شبکه ها بیش از 10 برابر اتفاقات رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال شکاف بین مردم با مردم، دولت با مردم هستند،افزود: یکی از برنامه های محوری دشمن این است که ازطریق بکارگیری رسانه های تصویری و شبکه های اجتماعی درمیان خانواده ها ونسل جوان جامعه نفوذ کنند و اعتماد را از مردم سلب کنند.
فرمانده انتظامی مازندران، با تاکید براینکه، پلیس اکنون به دنبال اعتمادسازی و ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه است، ادامه داد، وظیه اصلی پلیس پاسخگویی به مردم است و در این حوزه پلیس باید به مطالبات مردم پاسخگو باشد.
سردار میرفیضی اضافه کرد، که فعالیت در حوزه های مختلف بدون امنیت پایدار نتیجه نمی دهد و ما با داشتن امنیت پایدار به رفاه و آسایش دست خواهیم یافت.
وی با بیان اینکه هر کدام از شهرها استان مازندران ظرفیت های خاص خود را دارند، ادامه داد: شاخصه های زیادی در آمل وجود دارد که این شهرستان شهر عالم پرور، شهید پرور و فقها و غیره است.
سردار میرفیضی با اشاره به اینکه پلیس حاکم مردم نیست بلکه خدمتگذار مردم است، افزود: به دنبال اعتماد سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی هستیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سابق انتظامی شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به اینکه مردم باید عملکرد ما را قضاوت کنند که در این شهرستان آیا عملکرد خوبی داشتیم، افزود: ما هرچه داریم از خانواده شهدا است.
سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم با بیان اینکه خدمت به مردم آمل با توجه به صبوری هایی که دارند بسیار سخت است، ادامه داد: اصحاب رسانه هماهنگی خوبی را با ما داشتند و در بعضی جاها به ما مشاوره خوبی داشتند.
دراین آیین ' سرهنگ ' نعمت الله آزادی' بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل معارفه وازخدمات سرهنگ ' ولی الله گنجیان مقدم ' تقدیر شد.
همچنین با حکم فرمانده انتظامی مازندران، سرهنگ ' ولی الله گنجیان مقدم ' بعنوان رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان منصوب شد.
خبرنگار: مهدی غلامی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی