Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به استان کرمان به همراه مسئولان استانی و مدیران اپراتورهای تلفن همراه از مناطق زلزله‌زده استان کرمان در شهرستان راور و بخش هجدک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هجدک، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به استان کرمان به همراه علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران اپراتورهای تلفن همراه، و جمعی از مسئولان استانی به منطقه زلزله‌زده هجدک رفت و از مناطق زلزله‌زده استان کرمان در شهرستان راور و بخش هجدک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، در این بازدید و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده بخش کوهساران شهرستان راور در روستای گورک افتتاح شد.

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مقرر شد که بیش از دو هزار و 500 واحد مسکونی توسط بیناد مسکن در منطقه زلزله زده استان بازسازی شوند اظهار داشت: تاکنون 77 پرونده برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از آواربرداری 60 واحد مسکونی پس از زلزله 6.1 ریشتری دهم آذر در منطقه هجدک خبرداد.

به گزارش تسنیم، سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بازدید از مناطق زلزله‌زده هجدک کرمان و بررسی مشکلات شبکه ارتباطات استان کرمان است.

شرکت در جلسه شورای اداری استان کرمان از دیگر برنامه‌های سفر آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمان است.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه