Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:19:37 GMT

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۷۶۳۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد 29 آذرماه در همایش فرماندهان حوزه 2بسیج ادارات به میزبانی بنیاد شهید با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری باید در راس برنامه های همه مدیران علی الخصوص بسیجیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدجواد تندگویان اولین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران که در سالگرد شهادتش قرار داریم تصریح کرد: شهدا الگوی عملی ما در نیل به اهداف و آرمانهای نظام هستند و ما باید راه و رسم ایشان را سرلوحه کار و برنامه های خود قرار دهیم.
وی بسیجیان را متولی اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در ادارات خواند و افزود: دغدغه و دلسوزی بسیجیان و اطلاعت محض آنان از مقام عظمای ولایت باعث می شود موفقیت بیشتری در اجرای منویات معطم له داشته باشیم.
فرمانده پایگاه مقاومت شاهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خطرات فضای مجازی اظهار کرد: این فضا طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی فضایی حقیقی است که می توانیم با استفاده از آن افزایش بصیرت و روشنگری را در جامعه اسلامی دنبال کنیم.
ابراهیمی اضافه کرد: دشمن در صدد است با منزوی کردن آحاد جامعه اسلامی به ویژه ایثارگران و خانواده های شهدا به ما ضربه زند لکن شایسته است با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر این خطرات واکسینه کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در پایان با ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد: بنیاد به عنوان نهادی انقلابی که تحت مدیریت و هدایت رهبر معظم انقلاب به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خدمت می کند وظیفه خود می داند اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی پیشگام باشد و با اجرای طرح هایی از جمله مراجعه خادم به مخدوم, برگزاری ملاقات عمومی در شهرستانها, برگزاری شورای اداری بنیاد در شهرستانهای تابعه و ساماندهی ساختمان های اداری بنیاد در این جهت حرکت کند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام