Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - وعده مدیرعامل سابق پرسپولیس برای کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه، هنوز عملی نشده است.

به گزارش وبسایت نود، پس از پایان دوران مدیریت طاهری در پرسپولیس، ابهامات زیادی در مورد پرونده‌های مالی باشگاه در دوران مسئولیت او به وجود آمد. طاهری، حاضر نشد در برنامه نود حاضر شود و درباره اسناد و مدارک و ابهامات دوران مدیریتش، پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه این هفته، ابهامات بیشتر شد و نمایندگان مجلس قول ورود به ماجرا را دادند.

طاهری در جواب حرف‌های دایی، هدایتی و حسن نژاد بارها وعده داد که در یک کنفرانس مطبوعاتی، درباره همه این مسائل توضیح خواهد داد:

فردا بیاورند، همه را جواب می‌دهم. سعی می‌کنم این کنفرانس در باشگاه پرسپولیس و با حضور مدیر مالی و حقوقی و ذی حساب و شخص سرپرست باشگاه برگزار شود. چون چیز پنهانی نبوده است و من همه را توضیح خواهم داد.

مسئله‌ای که ایشان (هدایتی) با من دارد از سال 93 است که من فردا یا پس فردا خدمت تمام خبرگزاری‌ها نشست مطبوعاتی خواهم گذاشت.

من فردا یا پس فردا پاسخگوی همه عزیزان هستم. اگر شما هم تشریف بیاورید خوشحال می‌شوم.

وعده سرپرست پرسپولیس، برگزاری نشستی در روز سه شنبه یا چهارشنبه یعنی فردا و پس فردای برنامه بود. اتفاقی که نیفتاد و حتی، خبری هم درباره برگزاری آن منتشر نشده است. فعلا طاهری، ترجیح داده دوباره ماجرا را باز نکند و کنفرانس مطبوعاتی را هم در حد وعده، نگه دارد.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن

روزنامه نیویورک پست به نقل از منابع آگاه نوشت: برخی دستیاران جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پاییز ۲۰۲۳ در حال تدارک یک «کودتا در کاخ سفید «بودند. آنها قصد داشتند کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی دولت او را برکنار کنند.

این نشریه تاکید می‌کند که ژان پیر اولین سخنگوی مطبوعاتی سیاه پوست کاخ سفید با گرایش جنسی غیر سنتی است. 

به گفته یک منبع، آنیتا دان، همسر باب بائر، وکیل شخصی بایدن، که روزنامه او را «سرکرده کودتا»‌ی بخش ارتباطات کاخ سفید می‌نامد، با نمایندگان برجسته حزب دموکرات تماس گرفت تا ژان پیر را متقاعد کند که «زمان آن فرا رسیده است که برود.»

با این حال به نوشته نیویورک پست کاخ سفید در تلاش است تا "راهی زیبا" برای کارین بیابد تا از احتمال اخراج بر خلاف میل او جلوگیری کند.

به گفته وی، افشای اطلاعات مربوط به تدارک «کودتای نافرجام» احتمالاً وضعیت ناخوشایندی را ایجاد می‌کند، اما بعید است که منجر به خروج ژان پیر شود که می‌خواهد «در هر صورت» بماند.

کارین ژان پیر نه تنها اولین مقام بلندپایه دولتی با تبار هائیتی، بلکه اولین دبیر مطبوعاتی سیاه پوست کاخ سفید و در عین حال اولین مقام کاخ سفید با گرایش جنسی غیر سنتی در چنین مقام بالایی شد.

ژان پیر، ۴۵ ساله، بیش از دو دهه است که با دموکرات‌ها همکاری می‌کند. او پیش از این در دولت اوباما پست پایینی داشت و بایدن ژان پیر را از دفتر کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور ایالات متحده دریافت کرد.

قبل از آن، جن ساکی در سمت خود بود. بسیاری امیدوار بودند که کارین ژان پیر، که جایگزین جنیفر ساکی به عنوان سخنگوی کاخ سفید شد، به نحوی وضعیت را اصلاح کند. اما او انتظارات کسی را برآورده نکرد؛ و او توانست به عنوان "متخصصی که پاسخ سوالات را روی یک تکه کاغذ می‌خواند" شهرت پیدا کند. ژان پیر همچنین دوست دارد به سؤالاتی که به طور خاص توسط روزنامه نگاران مطرح می‌شود پاسخ دهد، چیزی مانند: "من چیزی در این مورد نشنیده ام. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد