Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهارداشت: اگر مسئولین حوزه و دانشگاه سعی کنند برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب و اسلام به وحدت برسند بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه حل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی  در گفتگو با دانشجوپرس اظهار داشت:  ما از وحدت حوزه و دانشگاه انتظار وحدت در شکل ظاهری و هم شکل شدن را نداریم؛ بلکه با توجه به بیان رهبر فرزانه انقلاب که وحدت بین حوزه و دانشگاه را وحدت در هدف دانستند اگر مسئولین این دو مجموعه مهم، فقط به همین نکته توجه کنند و سعی کنند برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب و اسلام به وحدت برسند بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جلسات فکری بین دانشجویان و طلاب متاسفانه زیاد نیست و غیر از مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و برخی اساتید که احیانا روحانی هستند ارتباط و تعامل چندانی بین روحانیت و دانشگاه نیست، افزود: ارتباط دانشگاه با حوزه نیز ضعیف است البته صرف معاشرت و ارتباط اگرچه خوب است اما هدف واقعی وحدت حوزه و دانشگاه را محقق نمی کند و باید به دنبال برنامه های مستمر و هدفمند باشیم.

  مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به رغم همه آسیب‎های متصور از فرصت‌ها و ظرفیت‌های قابل توجه امروز است که دانشجویان و طلاب در سایه وحدت حوزه و دانشگاه می‌توانند به راحتی به پاسخ گویی شبهات و سوالات همسالان خود بپردازند که البته کارهای خوبی انجام شده اما اصلا کافی نیست، افزود: وقتی رهبر انقلاب به جوانان اروپا نامه می نویسند؛ طلاب و دانشجویان می بایست با همکاری و تلاش مجاهدانه این پیام ارزشمند و بیدار کننده را به همه انسانها خصوصا جوانهای بیدار عالم برسانند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال