Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بابل از بهره‌برداری مجموعه تفریحی ورزشی استخر شهدای مدافع حرم این ناحیه همزمان با سالروز افتخار آفرینی مردم ایران اسلامی در 9 دی‌ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل نوین، در پی گذشت دو ماه از ساخت‌و افتتاح استخر شهدای مدافع حرم سپاه بابل  مرتضی رمضانی فرمانده این ناحیه از بهره‌برداری این مجموعه تفریحی ورزشی همزمان با ۹ دی روز حماسه و بصیرت مردم ایران اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم در جبهه‌های مختلف اجتماعی، سازندگی و رفاهی در پی برطرف کردن مشکلات عموم جامعه و ایجاد فضای با نشاط است.
     
این مسئول ارشد نظامی ادامه داد: آنچه که امروز دغدغه مقام معظم رهبری است رفع مشکلات مردم، برطرف کردن نارسایی‌ها و نگاه ویژه به ایجاد آرامش و رفاه برای عموم جامعه است و این مساله امروز در کنار سایر فعالیت‌های سپاه و بسیج جزو اصلی‌ترین ماموریت‌های ماست.
        
فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: باید به‌صورت جدی دنبال بر طرف کردن کاستی‌های جامعه بود و این مردم که در طول وجود جریان انقلاب اسلامی همچنان در برابر ناملایمات دشمنان این مرزو بوم ایستاده‌اند بهترین امکانات را مهیا کرد و از زحمات این عزیزان به‌ویژه بسیجیان تقدیر کرد.
     
رمضانی با اشاره به گذشت زمان دوماه برای بهره‌برداری از استخر شهدای مدافع حرم این ناحیه افزود: برای مجموعه سپاه و بسیج دادن بهترین خدمات با بالاترین استاندارد روز دنیا نکته ای بسیار مهم است و چون مردم ما مردم کم‌نظیری هستند باید بهترین‌ها را برایشان مهیا کنیم از این رو مدت زمان دوماه برای تست‌های اولیه و برطرف کردن کوچکترین نواقص رفاهی مردم سپری شد و در روز ۹ دی عموم آحاد جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند.
       
وی اذعان کرد: استخر شهدای مدافع حرم سپاه بابل از جمله بهترین استخرهای شهرستان و شمال کشور محسوب می‌شود چون در ساخت و بهره‌برداری از آن سعی شده درجه کیفی کار به‌عنوان مهمترین شرط لحاظ شود تا شایستگی حضور مردم شریف را داشته باشد.
    
فرمانده سپاه بابل در پایان گفت: خدمت به مردم اصل تفکر بسیج‌و کار بسیجی است از این رو در هر عرصه‌ای که احساس تکلیف کنیم با توجه به فرمایشات رهبری معظم انقلاب وارد میدان خواهیم شد و با کار جهادی و روحیه انقلابی کارا پیش خواهیم برد و شاهد هستید با همین تفکر حاکمیت اسلامی سربلند بوده است.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران