Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:00:03 GMT

شبکه برق شهری و روستایی آبپخش توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۱۹۰۵

شبکه برق شهری و روستایی آبپخش توسعه می‌یابد

بوشهر - رئیس اداره برق آبپخش گفت: اقدامات بسیار خوبی در توسعه شبکه برق شهری و روستایی ناحیه آبپخش انجام شده و با جدیت ادامه خواهد یافت.

محمدرضا پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش مجموعه اداره برق، رضایتمندی مردم است و با تمام توان خدمتگزار مردم خواهیم بود.

وی بیان داشت: با تلاش صادقانه مجموعه اداره برق ناحیه آبپخش و مساعدت مدیرکل برق استان و مسئولان شهرستان، اقدامات بسیار خوبی در توسعه شبکه برق آبپخش صورت گرفته و انشاءالله تداوم خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره برق آبپخش با اشاره به عملکرد ۸ ماهه نخست سالجاری اظهار داشت: نصب یک دستگاه ترانس در روستای بنار آزادگان، یک دستگاه ترانس در روستای چهاربرج، اصلاح و بهینه سازی و جابجایی ترانس روستای چم درواهی، اصلاح، بهینه سازی و جابجایی ۳ دستگاه ترانس در روستای بنار آزادگان و دو ترانس در روستای دشتی، تعویض  ۱۱۰پایه فرسوده روستایی و آماده‌سازی ۱۱۰ ترانس برای نصب، اصلاح و بهینه سازی شش هزار و ۶۰۰ متر شبکه روستایی، نصب چهار دستگاه ترانس در روستاهای کره بند و زیارت از جمله اقدامات هشت ماهه نخست سال است.

پرویزی افزود: احداث و جایگزینی ۷۵۰ متر شبکه سرقتی شهری و هزار و ۳۵۰ متر شبکه روستایی، نصب ۱۲ دستگاه ترانس در شهر که تا پایان سال ۳ دستگاه دیگر هم نصب خواهد شد، تعویض۱۱۰ پایه فرسوده شهری، تابلودار کردن ۲ دستگاه ترانس های بدون تابلو شهری و ۹ دستگاه ترانس روستایی و نصب ۱۷۰ چراغ لاک پشتی در معابر عمومی از دیگر اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۲۸۰ متر توسعه شهری انجام شده و هزار و ۳۰۰ متر در حال اجرا است و همچنین هزار و ۷۳۰ متر توسعه روستایی انجام گرفته و هزار و ۳۰۰ متر در حال اجرا است.

رئیس اداره برق آبپخش بیان داشت: اقدامات صورت گرفته در هشت ماهه نخست سال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام