Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@04:13:42 GMT

معتادی که دریچه های فاضلاب را سرقت می کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۲۲۹۹

معتادی که دریچه های فاضلاب را سرقت می کرد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت شبانه دریچه‌های مخزن فاضلاب در مرودشت با توجه به حساسیت موضوع و وقوع حوادث ناگوار سقوط افراد و وسایل نقلیه به داخل دریچه‌ها به علت فقدان محافظ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود و در بازدید از محل‌های وقوع جرم با بررسی تصاویر دوربین مداربسته، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به ۲۲ فقره سرقت اعتراف و بیان کرد اموال مسروقه را به شخص دیگری به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و تحقیقات فنی و تخصصی یک مالخر دستگیر و در بازرسی از منزل وی، ۲۰ عدد درب دریچه‌های شرکت آب و فاضلاب و ۲ عدد جک ساختمان کشف شد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی، هشدار داد: مجرمان دست از اعمال مجرمانه خود بردارند و در صورت ارتکاب جرم با شدیدترین برخورد انتظامی و قضایی مواجه خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند