Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ پروژه‌های عمرانی روستای ولی‌آباد قرچک با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار تهران به زمین خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قرچک آنلاین؛ امروز با حضور محمد امامی‌امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار تهران، مسعود مرسل‌پور فرماندار قرچک، بخشدار مرکزی قرچک، معاونان فرماندار و سایر مسؤولان کلنگ استخر روستای ولی‌آباد و ساختمان چندمنظوره دهیاری این روستا به زمین خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار تهران طی سخنانی در این مراسم گفت: هدف از احداث این دو مجموعه در روستای ولی‌آباد خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به مردم این روستای انقلابی است که از امکانات رفاهی برخوردار شوند.

محمد امامی‌امین افزود: روستای ولی‌آباد دیار سرلشکر شهید منصور ستاری است که دوران نوجوانی و جوانی خود را در این روستا گذرانده و خدمات شایانی را به‌ نظام و انقلاب ارائه کرده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که مسؤولان شهرستان قرچک انجام می‌دهند، این پروژه‌ها در مدت‌زمان یک سال به بهره‌برداری برسد تا مردم این روستا بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

بخشدار مرکزی قرچک نیز گفت: یکی از پروژه‌های ورزشی مهم روستای ولی‌آباد زمین چمن مصنوعی است که این پروژه اجرا و در اختیار مردم قرار داده‌ شد و به‌زودی در روستاهای دیگر هم انجام خواهد شد.

حسین عباسی افزود: ساختمان چندمنظوره دهیاری روستای ولی‌آباد در زمینی به مساحت ۳۷۰ مترمربع در سه‌ طبقه ساخته خواهد شد که طبقه زیرزمینسالن ورزشی، طبقه همکف تجاری، طبقه اول ساختمان اداری دهیاری و طبقه دوم سالن همایش و کتابخانه خواهد بود.

وی در خصوص مجموعه ورزشی استخر روستای ولی‌آباد گفت: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث خواهد شد که همه امکانات رفاهی را خواهد داشت.

بخشدار مرکزی قرچک بیان کرد: هدف از احداث ساختمان چندمنظوره ایجاد درآمد پایدار برای روستا است که واحدهای تجاری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

عباسی گفت: اعتبار مجموعه ورزشی استخر سرپوشیده بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال است که بخشی از این اعتبارات از محل اعتبارات عمرانی روستاها و بخشی دیگر از تفاهم‌نامه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از طریق تسهیلات بانکی در اختیارات دهیاران قرار می‌گیرد، تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این دو پروژه مهم عمرانی در مدت‌زمان کمتر از یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد