Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین مقیمی، استاندار تهران در گفتگو با ایسنا با اشاره به زلزله 5.2 ریشتری که در استان تهران احساس شد گفت: شهروندان تهرانی در حد امکان در ساختمان‌های ایمن بمانند و درصورت خروج از ساختمان، از خودرو استفاده نکنند و موجب ایجاد ترافیک در معابر نشوند.

وی افزود:‌ کلیه نیروهای امدادی و انتظامی در سطح استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند لذا شهروندان تهرانی ضمن  حفظ  آرامش اخبار را تنها از منابع رسمی همچون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران تاکید کردَ: شهروندان آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شوند توجه داشته باشند و از شتابزدگی و حرکت خودروها در معابر خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد

 دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی یکی از معضلات در برخی از محله‌های شهر سراوان است که با توجه به گرمای هوا برای شهروندان مشکلاتی را به همراه داشته است.
 
انتشار بوی نامطبوع، تجمع حیوانات موذی و ولگرد از جمله مواردی است که با رهاسازی فاضلاب خانگی در معابر ایجاد می‌شود.
 
رهاسازی فاضلاب به صورت غیر بهداشتی در معابر علاوه بر مشکلات فوق باعث می‌شود سلامت شهروندان به خاطر افتد و از سوی دیگر سیمای شهر را نازیبا می‌کند.
 
در همین راستا برخی از شهروندان سراوان سراوانی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب در برخی از معابر سطح شهر که علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع تردد را برای کودکان و زنان با مشکل مواجه کرده خواستار برخورد با افراد خاطی از سوی متولیان امر شدند.
 
علی اصغر عربشاهی رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: به مناسبت سومین روز از هفته سلامت، روز سلامت خانواده و سلامت زمین، طرح تشدید کنترل فاضلاب‌های خانگی در منطقه آسپیچ توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز محمدی به اتفاق شورا و دهیار منطقه اجرا شد.  
 وی افزود: جهت خاطیان دفع غیر بهداشتی ۱۵ اخطاریه نوبت اول و۴ اخطاریه پیگیری صادر شد.
 
رئیس مرکز بهداشت سراوان تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از تخریب زیر ساخت‌های شهری از هدایت آب وفاضلاب به کوچه و معابر جدا خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند