Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه دیدار روز شنبه میان تیم های رئال مادرید و بارسلونا برای تیم پایتخت نشین حکم مرگ و زندگی را دارد، فلورنتینو پرز، رئیس این باشگاه به تمجید از تلاش های تیم در سال 2017 پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید روز سه شنبه مراسم مخصوص خود برای کریسمس را برگزار کرد، و برخی از اصحاب رسانه نیز به این مهمانی دعوت شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرز در حین این مراسم گفت:

در این باشگاه ما همیشه بیشتر می خواهیم، و مجالی برای آرامش وجود ندارد. رئال مادرید می داند که نماینده چه ارزش هایی است؛ می خواهیم از مزیت این نشان استفاده کنیم. می خواهیم همچنان یک نقطه مرجع باشیم.

تیم رئال مادرید تحت هدایت زیدان، در سال 2017 پنج عنوان قهرمانی به دست آورد و پرز در این باره نیز گفت:

بعد از اینکه یکی از بهترین سال های تاریخ باشگاه را طی 115 سال اخیر رقم زدیم، بسیار خوشحالیم. تیم فوتبال ما موفق شد 5 عنوان قهرمانی به دست آورد، چیزی که قبلاً هرگز موفق به کسب آن نشده بودیم. ما دو قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان کسب کردیم؛ حالا باید به فکر 33ـمین قهرمانی لالیگا باشیم. این موفقیت ها به شناخت جهانی باشگاه، بازیکنان و مربی ما منجر شده است. ما جوایزی از فیفا و یوفا دریافت کرده ایم و علاوه بر آن جوایز انفرادی زیادی به دست آوردیم. امسال برای تیم بزرگ و افسانه ای ما بسیار رضایت بخش بود؛ همیشه به دنبال رسیدن به غیرممکن ها هستیم.

1771

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها