Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@02:23:46 GMT

اجرای دومین دوره طرح نیک در مهدهای کودک

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۶۶۰۶

محمد نظری روابط عمومی بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص طرح نیک بیان کرد: دومین دوره طرح نیک با حضور اساتید مجرب از استان قم برگزار شد.

وی گفت: این طرح طی تفاهم نامه ای ما بین سازمان بهزیستی و ستاد اقامه نماز اجرا می شود که هدف از اجرای آن آشنایی نونهالان با معنای موضوعی نماز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: طرح نیک از طریق آموزش های اساسی برای مربیان و‌مدیران مهدهای کودک برای ارائه صحیح شیوه های انس با نماز در بین نونهالان می باشد.

نظری افزود: طرح نیک از سوی سازمان بهزیستی و با همکاری دستگاه های متولی امور فرهنگی برای ارائه راه های غیرمستقیم نماز از طریق تئاتر٬ نمایش٬ موسیقی و غیره می باشد.

وی ضمن اشاره به وجود ۱۱۴ مهد کودک در قزوین عنوان کرد: در اجرای دومین سال این طرح و اهمیت آشنایی نونهالان با معنا و مفهوم نماز٬ از هر مهد یک مسوول فنی و یک مربی در طرح نیک شرکت می کنند.

روابط عمومی بهزیستی استان قزوین یادآور شد: سازمان بهزیستی متولی اجرای این طرح با محوریت توانمندسازی نونهالان برای آشنایی با نماز می باشد و بالطبع در این مسیر تعامل و مساعدت بیش از پیش دستگاه های مجری امور فرهنگی جزو ملزومات است.

1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا