Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:54:41 GMT

آغاز آئین های هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۷۷۱۷۴

آغاز آئین های هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا

آستارا - ایرنا - آئین های هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا با هدف معرفی فرصت ها و ظرفیت های موجود در این شهرستان، با افتتاح نمایشگاهی از توانمندی های بخش های دولتی و خصوصی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار آستارا غروب چهارشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های این شهرستان گفت: این نمایشگاه در 40 غرفه به مدت یک هفته از ساعت 15 تا 17 دایر خواهد بود و قابلیت های ادارات و مراکزی همچون فوریت های اجتماعی بهزیستی، حفاظت محیط زیست، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، مدیریت جهاد کشاورزی، کتاب و مطبوعات، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یونس رنجکش با اشاره به اینکه کنترل آسیب های اجتماعی، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و معرفی کارآفرینان از هدف های هفته فرهنگی اجتماعی آستاراست، افزود: همایش ها و کلاس های آموزشی با هدف همگرایی اجتماعی در طول این هفته برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: هفته فرهنگی و اجتماعی برای نخستین بار در بین شهرستان های استان گیلان در آستارا برگزار می شود بستر توسعه با نشاط اجتماعی فراهم خواهد شد.
وی افزود: برای رفع نگرانی های اجتماعی و ایجاد جذابیت در برنامه ریزی فرهنگی باید از توان هنرمندان استفاده شود و برنامه ریزان نباید از این فرصت غفلت کنند.
از 29 آذر تا پنج دی ماه در آستارا هفته فرهنگی اجتماعی این شهرستان نام گذاری و ستادی برای برنامه های آن تشکیل شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و دهها جاذبه گردشگری، تاریخی و اقتصادی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همساگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»