Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر و ملی پوش فوتبال کشورمان با استاندار گلستان دیدار و گفتگو کرد.

طرفداری- اداره کل ورزش و جوانان گلستان اعلام کرد که ملی پوش گلستانی فوتبال ایران در این دیدار گفت:

اگر در گذشته ورزش گلستان به رشته ای خاص با چند ورزشکار ستاره محور محدود می شد، در این سال ها ورزشکاران رشته های متعدد با انگیزه های فراوان کسب افتخار به یادماندنی در تاریخ ورزش کشور، در حال طی کردن پله های ترقی و پیشرفت هستند تا بیشتر از همیشه نام گلستان را در میادین معتبر بلندآوازه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سردار آزمون اظهار کرد:

یکی از رشته هایی که تاریخی بلند و پرآوازه در گلستان دارد، سوارکاری و اسب دوانی است.

ملی پوش فوتبال ایران بیان کرد:

اسب، یکی از ارکان همیشگی زندگی ترکمن ها به عنوان یکی از قدیمی ترین ساکنین این سرزمین است و به همین دلیل کورس های اسبدوانی، از بزرگترین جمع ورزشی ترکمن های گلستان و خاطره سازترین بخش زندگی ساکنان این قوم است.

وی بیان کرد:

کورس گلستان در سال های گذشته ناباورانه با مدیریت هایی خارج از گلستان اداره می‌شد و صداها و فریادهایی فعالان کورس و اسبدوانی برای واگذاری آن به مدیران با تجربه و توانمند گلستانی به جایی نمی‌رسید.

آزمون از کمک های مدیران استان در واگذاری مدیریت مجموعه اسبدوانی به گلستان تقدیر کرد و گفت:

این اقدام ارزشمند موجب بازگشت امید در میان همه مالکان اسب ها شده و به رونق بیشتر این مسابقات خواهد انجامید.

وی ادامه داد:

این انتقال مدیریت به جلوگیری از سوء استفاده های فراوانی که در گذشته مرسوم بود انجامید و سلامت مسابقات و کورس به عنوان یکی از مهمترین مسابقات مورد نظر گلستانی ها را تضمین کرد.

ملی پوش فوتبال ایران گفت:

هدف همه فعالان اسبدوانی گلستان، برگزاری بدون حاشیه این مسابقات است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده و پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان گلستان در انتقال مدیریت به استان، این هدف در دسترس قرار دارد.

هم‌چنین سیدمناف هاشمی در دیدار با سردار آزمون اظهار کرد:

ورزش گلستان در سال های اخیر به پیشرفت های فراوان در رشته های گوناگون رسیده اما جای یک تیم فوتبال از گلستان در لیگ کشور خالی است که تلاش می کنیم این خلا را با هدف رونق هر چه بیشتر ورزش گلستان پر کنیم.
وی بیان کرد: فوتبال گلستان سرمایه های فراوانی دارد که اگر با حضور در لیگ های کشوری، در جوانان و علاقمندان آن انگیزه ایجاد شود می توان به ظهور ستاره های بیشتری همانند سردار آزمون امیدوار بود.

هاشمی بیان کرد:

تجربه موفق ورود صنایع و بخش خصوصی به فوتبال برای تیمداری و رونق آن ها با بهره بردن از فرصت تبلیغات بیشتر این رشته پرطرفدار می‌تواند موجب ایجاد انگیزه در صنایع استان و حضور بلند مدت در ورزش حرفه ای و رشته هایی مانند فوتبال شود.

وی در ادامه به روند رو به رشد ورزش گلستان اشاره کرد و گفت:

در سال های اخیر ورزش این استان از توجه صرف به یک رشته خارج شده و رشته های گوناگون با حمایت های انجام شده مسوولان ورزش در حال ترقی و رسیدن به رده های بالا و کسب موفقیت های فراوان هستند.

استاندار گلستان بیان کرد:

یکی از مشکلات ورزشکاران گلستان، نبود امکانات و زیر ساخت های مناسب برای انجام ورزش حرفه ای است که این مشکل تاریخی که ریشه ای طولانی دارد با کمک بیشتر دولت و تلاش برای ورود صنایع و بخش خصوصی به ورزش برطرف خواهد شد.

هاشمی ادامه داد:

توسعه همه جانبه ورزش در رشته های گوناگون، یکی از اولویت های اصلی استان است که با هدف رسیدن به شور و نشاط در جامعه و افزایش ضریب سلامت همه گلستانی ها نسبت به انجام آن اهتمام داریم و بدون توجهد به حواشی، رسیدن به آن را مورد نظر داریم.

وی بیان کرد:

زیرساخت های گلستان برای میزبانی ملی در برخی رشته ها مناسب نیست که این کمبودها با ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به ورزش قابل برطرف شدن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۶ هزار نفر از دواطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری تخصصی ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند و این مهلت امشب پایان می‌

وی افزود: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

کریمیان تصریح کرد: در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

وی گفت: برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل‌های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود