Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بسته های فرهنگی دیجیتال به سازمان‌های فرهنگی سراسر کشور ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی اظهار داشت: بسته‌های فرهنگی دیجیتال آستان قدس رضوی به سازمان فرهنگی‌های کشور توسط سامانه اشتراک محتوای مجازی ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:محتوای بسته‌های دیجیتالی ارسالی شامل بسته تصاویر حرم، مجموعه آیین زندگی، کتاب های الکترونیکی، بوی بهشت، قاب کلام نور و مجموعه خط خورشید است که به مجموعه‌های فرهنگی نظیر کتابخانه‌ها، مساجد، دانشگاه و حوزه، ادارات و سازمان‌ها و مدارس اهدا می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای بهره‌مندی معنوی عاشقان ولایت و امامت در سراسر کشور بر‌نامه‌های ویژه متناسب با مناسبت‌ها را در طول سال طراحی می‌کند.

حسینی افزود: پخش مستقیم برنامه‌های فرهنگی مذهبی حرم مطهر رضوی از طریق اتاق های «رضوی تاک» و سایت رضوی تی وی و امکان زیارت مجازی و نیابتی زائران از اقصی نقاط دنیا از طریق سایت رضوی تی وی از جمله شاخص ترین برنامه های اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی است که در مناسبت های ویژه اجرایی می‌شود.

وی گفت: آستان قدس رضوی یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی جهان اسلام و تشیع است که برای ارتباط هرچه ‌بیشتر فکری و فرهنگی با مخاطبان و انتقال پیام‌های ناب قرآن و عترت، اقدام به ایجاد این طرح کرده است.

یادآوری می‌شود؛ از سوی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی متعددی در قالب‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون در طول سال جهت بهره‌مندی سازمان‌های فرهنگی کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اولین روز از سفر رسمی‌اش به ارمنستان وارد ایروان شد تا برنامه مبادلات فرهنگی با این کشور را توسعه دهد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ـ که توسط مقامات ارشد ارمنی و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران استقبال شد، طی ضیافت شامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران به بحث و تبادل‌نظر در مورد موضوعات و مسایل فرهنگی پرداخت.

در جریان این سفر که نشان‌دهنده حسن نیت و علاقمندی به تعمیق روابط فرهنگی بین دو کشور است، قرار است تفاهم‌نامه‌ای برای استحکام بخشیدن به همکاری‌های فرهنگی و هنری امضا شود. پاپویان (رییس مرکز امور بین‌الملل و دیاسپرای وزارت فرهنگ ارمنستان) نیز ابراز امیدواری کرد که این سفر به تحکیم و گسترش روابط فرهنگی دوجانبه منتهی شود.

 بنا بر اعلام این خبر در مدت اقامت حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی‌پور در ارمنستان قرار است  که با اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین،‌ وزیر فرهنگ، علوم و ورزش ارمنستان و معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگوهایی داشته باشد.

این سفر همچنین شامل دیدار با رییس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان رشته ایران‌شناسی و زبان و ادبیات فارسی می‌باشد و انتظار می‌رود که به توسعه همکاری‌های دانشگاهی و فرهنگی بین دو کشور کمک کند.

با امضای برنامه‌های مبادلات فرهنگی میان ارمنستان و ایران دو کشور در انتظار فرصت‌های جدید برای ارتباطات عمیق‌تر و مبادله تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، زبانی، هنری و آموزشی هستند.

در این سفر، حمید مصطفوی (مدیر کل اداره‌کل مبادلات فرهنگی سازمان‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و حسین دیوسالار (مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی