Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی و رکود اقتصادی پیش بینی می شود نرخ خدمات شهری ۳۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر قاسمی در آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهرداری اصفهان که صبح امروز (پنج شنبه) در شهرداری مرکزی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه این رفت و آمدها (تکریم و معارفه) طبیعت زندگی بشر است، اظهارکرد: در دوره قبلی اقدامات خوبی در حوزه خدمات شهری آغاز شده که باید ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور نیمی از جمعیت استان در شهر اصفهان خدمات دهی به این شهر را دشوار کرده است، افزود: به دلیل هزینه اندوخته و پس انداز شهر، اکنون شهرداری از لحاظ بنیه مالی ضعیف و از نظر نیروی انسانی فربه شده است.

معاون خدمات شهری شهردار با بیان اینکه مشکل بی آبی اصفهان برای آبیاری فضای شهر کم اهمیت تر از بی آبی کشاورزان شرق استان نیست، ادامه داد: امروز با این وضعیت آلایندگی هوا، تنها امید نفس کشیدن شهر، فضای سبز آن است که اگر به آن بی توجهی شود، دچار یک مرگ فرسایشی می شویم.

قاسمی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی و رکود اقتصادی پیش بینی می شود هزینه خدمات شهری ۳۰ درصد افزایش یابد.

یاری طلبی از دولت و بخش خصوصی

وی با بیان اینکه تاخیر در پرداخت حقوق کارگران کم اهمیت تر از پرداخت حقوق کارمندان نیست و اثرات مخرب خود را خواهد گذاشت، اظهارکرد: در مدت زمان کوتاهیکه داریم باید برای سلامت، رفاه شهروندان و توسعه اصفهان سرمایه گذاری کرد.

وی با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی باید به یاری شهرداری بیایند، افزود: به نظر می رسد تعامل شهرداری و دولت می تواند بیش از این باشد، البته این مهم در دوره های مختلف شورا و شهرداری وجود داشته است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکیدکرد: اختلاف سلیقه در بخش های مختلف خوب است، اما در صورتی که به وحدت نظر منجر شود.

پیش بینی افزایش محدودیت‌ها

قاسمیتصریح کرد: با توجه به اینکه در سال آینده با محدودیت‌های بیشتری در بخش های مختلف مواجه خواهیم شد، باید صرفه جویی کرد.

وی گفت: هرگاه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک سازمان نگاه شود شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود زیرا نگاه به ظرفیت های درونی یاری گر بسیاری از مشکلات است.

لزوم توجه به پرداخت معوقات حقوق کارگران خدمات شهری

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه اعتماد، ارتباط موثر و انضباط سه رکن استراتژیک در حوزه کاری است، گفت: اگر قرار است در حوزه خدمات شهری کاری صورت گیرد باید به این استراتژی ها توجه شود، البته در این میان همراهی مردم هم بسیار مهم است و باید در این راستا فرهنگ سازی هایی صورت گیرد، البته افراد ناظر و منتقد باید با انصاف مسائل را ببینند و آن را قضاوت کنند، در این صورت شاهد ارتقاء خدمات خواهیم بود.

قاسمی با اشاره به وسعت حوزه خدمات شهری اضافه کرد: انتظارات مردم از حوزه خدمات شهری بسیار زیاد است، بنابراین درخواست می شود در فصل بودجه ریزی، برنامه‌های حوزه خدمات شهری و از همه مهمتر معوقات حقوق کارگران خدمات شهری مورد توجه باشد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۷۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی

رضا حمیدپور گفت: طی این مدت ۲۶۸هزار و ۶۹۷ مورد خدمات خرید و فروش اینترنتی در این استان انجام شد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد فعالیت الکترونیکی با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه و مشاغل خانگی اضافه کرد: اداره کل پست البرز برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در بخش خدمات الکترونیکی پست مسیر جدیدی تعریف و هدفگذاری کرده است.

حمیدپور گفت: در دولت سیزدهم شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بخش توسعه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی کالا وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌ها شده که در استان البرز با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه، مشاغل خانگی به منظور صیانت از اشتغال و کارآفرینی قرار داد منعقد شده است.

مدیرکل پست البرز اضافه کرد: میزان مرسولات تجارت الکترونیک البرز طی سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و ۲۶۸ هزارو ۶۹۷ مرسوله تجارت الکترونیک جابه جا شده است.

وی بیان کرد: بیش از پنج میلیون و ۷۱۹ هزار و ۶۷۰ مرسوله طی سال گذشته در شعب پستی این استان جابه جا شد.

حمید پور گفت: طی این مدت ترافیک پست پیشتاز چهار میلیون و ۷۹۰ هزارو ۷۹۶ مورد، پست سفارشی ۳۵ هزارو ۵۵۰ مورد و پست ویژه ۶۱۶ هزارو ۹۲۳ مورد بوده است.

وی بیان کرد: ترافیک مرسولات وارده طی این مدت ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار مورد و مرسولات صادره پنج میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۳۴ مورد بوده است.

مدیرکل پست استان البرز یادآورشد: استقبال مشتریان از خرید‌های اینترنتی و روند رو به افزایش فروشگاه‌های عرضه کننده، موجب تقویت تجارت الکترونیکی در استان البرز شده است.

وی گفت: امسال بیش از هفت هزار گذرنامه زیارتی به ویژه در ایام محرم و صفر توزیع شده است.

وی افزود: اکنون ۱۶۱ واحد پستی در استان البرز فعالیت می‌کنند که ۱۵۶فقره آن شهری و بقیه روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد