Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@02:54:05 GMT

امنیت کامل درتهران و استان‌های زلزله زده برقرار است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۴۲۶۰

امنیت کامل درتهران و استان‌های زلزله زده برقرار است

وزیر کشور با اشاره به امنیت کامل در استان‌های زلزله زده از آمادگی کامل دستگاههاى انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز با اشاره به موضوع زلزله شب گذشته در تهران اظهار کرد: از زمان وقوع این حادثه تمامی مسئولان و دستگاههاى انتظامی، خدماتی و امدادی در تهران و سایر استانها که تحت تاثیر این حادثه بودند در آمادگی کامل بودند و اکنون این آمادگی در تمامی سطوح وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین شب گذشته به مسئولان نسبت به افزایش آمادگیها تأکید و دستورات لازم برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام شد بنابراین در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم آرامش خود را حفظ کنند.

وزیر کشور از همگرایی تمامی دستگاهها برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مردم به شایعات منتشره در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار رسمی را تنها از صدا و سیما و رسانه‌های رسمی کشور دریافت کنند.

رحمانی فضلی از همکاری خوب و صبر و شکیبایی مردم استان های تهران، البرز، قزوین و قم در زلزله شب گذشته تقدیر کرد و گفت: امنیت کامل در تمامی این استانها حکم فرما است و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری  اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و به درخواست مردم استان، پرواز شهرکرد - عسلویه از صبح امروز از فرودگاه بین‌المللی شهرکرد از سر گرفته شد.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد – عسلویه  ۹:۱۵ و ساعت خروج آن ۹:۴۵ است.

باقری خاطرنشان کرد: این پرواز توسط یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ از شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است