Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:40:30 GMT

نفت در آتش گرگان سوخت/ شگفتی «یس آل» در قلعه عقاب‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۴۵۷۵

نفت در آتش گرگان سوخت/ شگفتی «یس آل» در قلعه عقاب‌ها

گرگان - تیم یس آل گرگان در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در دیداری خانگی دست به شگفتی زد و مقابل تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر پنجشنبه تیم یس آل گرگان در سالن امام خمینی (ره) و با حضور ۵۰۰ تماشاگر میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که در دیداری نزدیک و پر هیجان ۷۸ بر ۷۷ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم یس آل گرگان در کوارتر نخست ۲۲ بر ۱۳ پیروز شد و کوارترهای دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۱۸ به ۲۱، ۲۱ به ۲۲ و ۱۷ به ۲۱ واگذار کرد.

صالح مخدومی سرمربی یس آل گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه بابک نظافت، رهام کبیر، نیما بخشی، تایرون مک نیل و دوین میشل وارد میدان کرد و در آن سو تیم پالایش نفت آبادان با سرمربیگری هماد سامری و ترکیب اولیه مهراد آتشی، محمد حسن زاده، آرمان زنگنه، محمد جمشیدی و استیون برت در میدان حاضر بود.

قضاوت این دیدار بر عهده ابراهیم عباس زاده به عنوان سرداور و شهرام کرمی و سروش خادم حسینی به عنوان داوران اول و دوم بود و نظارت آن را محمد شفیعی بر عهده داشت.

تیم یس آل گرگان در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب چهار برد، ۹ باخت و مجموع ۱۷ امتیاز در مکان هفتم جدول‌ قرار دارد.

نماینده گرگان در ادامه رقابت‌ها و از هفته شانزدهم، دوشنبه چهارم مهمان رعد پدافند خوزستان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با سراسر کشور دومین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت در شهرستان های آبادان و خرمشهر  برگزار شد.

در شهرستان آبادان ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹ آقا در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی  و در خرمشهر ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد  با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گروه آزمایشی تجربی به رقابت پرداختند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری