Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر اراک از آغاز احداث زیرگذر باکسی با دو ورودی رفت و برگشت در ورودی منطقه گردشگری تخت سادات کرهرود خبر داد.

 فرزانه رحمتی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی کلانشهر اراک  در گفت‌وگو با ایلنا مرکزی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از برخی خطرات احتمالی و ایمن سازی تردد شهروندان ذکر کرد و گفت: رمپ زیرگذر باکسی راه آهن  که ورودی منطقه است با 4 متر ارتفاع و 3متر عرض از امروز با همکاری پرسنل راه آهن و شهرداری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : در چند روز آتی رمپ خروجی منطقه نیز احداث می‌شود، بعد از احداث این زیرگذرهای ریل راه آهن عملیات جانبی آن از قبیل آسفالت دهانه ورودی و خروجی ، بتن ریزی دیوار حائل ، نماسازی حریم بر عهده شهرداری است که انشا الله به پایان می‌رسد.

رحمتی گفت: طی صحبت‌هایی که با مدیرکل راه آهن انجام شد ایشان در مورد استاندارد‌های ایمنی این پروژه توضیحات خوبی ارائه دادند که جا دارد از همکاری ایشان تشکر کنم.

  تاجران شهردار کلانشهر اراک گفت: با توجه به اینکه مسیر تردد و عبور و مرور فعلی استاندارد و مناسب نبود، لذا در مذاکره و همکاری متقابل با اداره کل راه‌آهن عملیات اجرایی احداث مسیر زیرگذر با حضور مسئولان شهری و مدیر کل راه‌آهن آغاز شد.

وی گفت: از آنجا که مسیر خط راه‌آهن اراک شاهراه ارتباطی جنوب و شمال کشور است و قطار‌های زیادی از این مسیر تردد می‌کنند، لذا عملیات اجرایی احداث این مسیر زیرگذر ظرف چند روز آینده کامل خواهد‌شد تا از توقف قطار‌های عبوری در این مسیر جلوگیری شود.

ورودی و خروجی منطقه گردشگری تخت سادات کرهرود در گذشته تنها یک معبر داشت که بخاطر ارتفاع و عرض کم در رفت و آمد برای ساکنان منطقه و گردشگران مشکلاتی ایجاد می کرد.

منطقه نمونه گردشگری تخت سادات در منطقه­‌ای کوهستانی همراه با دشت وسیع با پوشش گیاهی متنوع و چشمه و نهر آب برای جذب گردشگران مکانی مناسب است

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: باتوجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه های سطح منطقه چهار اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد، از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۴ اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد آغاز شده و در همین خصوص در فروردین ماه سال جاری، هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان امام خمینی (ره) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در سطح این منطقه شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری افزود: در راستای اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، بهسازی جداول سطح منطقه با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری در دست اجراست.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۰۰ متر طول جدول عرضی، کانیو، ایستاده در خیابان جهانگیری، میرزای شیرازی و تفرش اجرا شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین جداول کانیو واقع در خیابان شهدا کوچه ایمان به طول ۳۰ متر ترمیم و ۸۰ متر جدول تک ایستاده در خیابان میرزایی شیرازی کوچه انتظار، اجرایی شده است.

وی همچنین از اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری از ابتدا سال جاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر خبر داد و گفت: از این حجم آسفالت پخش شده، شهرک قائم، خیابان ادبجو، جهانگیری و… از جمله محله‌هایی بودند که با درخواست شهروندان مورد بهسازی قرار است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر، ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 748506

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر