Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@06:58:58 GMT

مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۸۷۷۰۰

پول‌نیوز - طی حکمی از سوی معاون سیما، مسعود معینی پور به عنوان مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد.

مرتضی میرباقری معاون سیما در حکمی با قدردانی از تلاش‌های دکتر رضا پورحسین در سرپرستی شبکه چهار سیما از دکتر مسعود معینی‌پور خواست به عنوان مدیر شبکه فرهیختگان نسبت به تبیین پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور و ترویج روحیه علم گرایی در این شبکه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیما شبکه چهار سیما را شبکه‌ای علمی ـ فرهنگی دانست که همچون یکی از اقمار درخشان منظومه سیمای جمهوری اسلامی ایران، از جایگاه و موقعیتی ممتاز برخوردار است. وی از مدیریت جدید شبکه خواست تا ارتقاء این نقش را در دستور کار قرار داده و با حرکتی هوشمندانه و شورانگیز در مدار مأموریتی و هویتی شبکه گام بردارد.

میرباقری هماهنگی، معاضدت و تعامل مناسب با سایر شبکه‌ها و حوزه‌های ستادی را از دیگر برنامه‌های موظف شبکه دانست و ابراز امیـدواری کرد، مدیریت جدید بـا نصـب‌الـعیـن قرار دادن رهنمودهای امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توجه ویژه به راهبردهای مندرج در پیوست حکم رئیس سازمان، اقدامات موثری در ارتقاء کیفی و افزایش اثربخشی برنامه‌ها و منزلت شبکه چهار سیما برداشته شود.

گفتنی است، شبکه چهار سیما از روزهای پایانی تیرماه سال گذشته به سرپرستی دکتر رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما اداره می‌شد.

مسعود معینی‌پور مدیر شبکه چهار سیما دانش آموخته حوزه علمیه قم و دارای مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامی است. از وی که عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) مقالات علمی و پژوهشی در نشریات پژوهشی و همایش‌های علمی منتشر شده است. دکتر معینی‌پور همچنین تاکنون در برنامه‌های زاویه، پگاه تحول و... شبکه چهار به عنوان سردبیر، نویسنده و کار‌شناس مجری ایفای نقش کرده است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳