Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسعود معيني‌پور امروز به‌عنوان مدير جديد شبکه چهارم سيما منصوب شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري تسنيم، مرتضي ميرباقري معاون سيما در حکمي مسعود معيني‌پور را به‌عنوان مدير شبکه چهار سيما منصوب کرد.
مسعود معيني‌پور دانش‌آموخته حوزه علميه قم و داراي مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامي است.
از وي که عضو هيئت علمي دانشگاه باقرالعلوم (ع) است، مقالات متعدد علمي و پژوهشي در نشريات پژوهشي و همايش‌هاي علمي منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرا و کارشناسي بيش از چهل برنامه راديويي، سردبيري، اجرا، کارشناسي و نويسندگي بيش از صد برنامه زنده و توليدي راديويي و تلويزيوني در شبکه‌هاي مختلف صدا و سيما، عضويت در شوراي سياستگذاري چندين روزنامه، سردبيري فصلنامه علوم انساني صدرا و نشريه رسائل از جمله سوابق علمي، فرهنگي و رسانه‌اي معيني‌پور است.
دکتر معيني‌پور همچنين تاکنون در برنامه‌هاي پگاه، تحول و... شبکه چهار به‌عنوان سردبير، نويسنده و کار‌شناس مجري ايفاي نقش کرده و همچنين در برنامه زاويه که يکي از مهمترين و پرچالش‌ترين برنامه‌هاي تلويزيون در طول سال‌هاي اخير بوده، بيش از دو سال سابقه اجرا و سردبيري دارد.
انتهاي پيام/*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۸۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود