Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم متقی‌نیا، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر به مطالبات مقام معظم رهبری و مردم از دولت اشاره کرد و با بیان این‌که بالا رفتن قیمت‌ها، بیکاری و فساد اقتصادی جزء دغدغه‌ها و مطالبه مردم است و باید برطرف شود، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر این موضوعات به‌صورت خصوصی و عمومی تأکید دارند بنابراین اولین اقدام مسئولان در این رابطه باید پرهیز از حاشیه‌سازی و حل مشکلات مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخی مسئولان در چند سال اخیر تنها «اضافه‌وزن» داشته‌اند و به‌دنبال استخدام آشنایان و خانواده‌های خود بوده‌اند در حالی‌که وظیفه مسئولان مبارزه با نفس سرکش خود در برابر بیت‌المال است و باید کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به حرکت اخیر دادگستری و سازمان بازرسی لرستان در مقابل متجاوزین به بیت‌المال خاطرنشان کرد: در این راستا باید پیشگیری از وقوع جرم و فسادهای اقتصادی در دستگاه‌ها و همچنین حداکثر مجازات برای مفسدین اقتصادی و دستگیرشدگان در این رابطه مدنظر باشد.
وی با تأکید بر این‌که از دستگاه‌های ناظر و قوه قضائیه انتظار می‌رود که با قاطعیت انقلابی و همچنین عدالت در این رابطه اقدام کرده و مردم را امیدوار کنند، افزود: همچنین باید مشکل چغندرکاران استان برای رفع در دستور کار قرار گیرد.
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان این‌که مسئولان به‌جای این‌که ۹۰ درصد فکرشان به‌دنبال انتصابات باشد به فکر مردم باشند، گفت: متأسفانه امروز خبرهای ناگواری از وضعیت تغذیه مدارس شبانه‌روزی و عشایری استان به گوش می‌رسد که باید سریعاً این موضوع بررسی و رفع شود، همچنین نمایندگان، قوه مجریه و قوه قضائیه باید به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی اشاره کرد و یادآور شد: در این رابطه انتظار می‌رود که مسئولان مقدمات و فضاسازی لازم را برای برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی در استان داشته باشند و نسبت به تکریم و تعظیم این روز اقدام کنند.
وی در ادامه با بیان این‌که خداوند متعال در قرآن‌کریم می‌فرمایند که ای بندگان خدا تقوا داشته باشید که خدا به آنچه در سینه‌ها و نیت‌های شماست باخبراست، گفت: ولادت حضرت عیسی، ولادت امام حسن عسکری(ع) و ولادت عبدالعظیم حسنی را پیش رو داریم واین روزهای فرخنده را به تمام مردم دنیا تبریک می‌گوییم.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: این امام همام با وجود همه فشارها، کنترل‌ها و مراقبت‌های بی‌وقفه حکومت عباسی، فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی فراوانی در جهت معرفی و حفظ اسلام ناب داشتند.
خطیب نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با بیان این‌که پوشش‌های دینی در دفاع از آئین اسلام و رد اشکالات و شبهات مخالفین اسلام از دیگر عملکردهای امام حسن عسکری(ع) است، بیان کرد: ایجاد شبکه ارتباطی با شیعیان آن زمان و فعالیت‌های سری سیاسی کنترل شده برای مبارزه سیاسی، حمایت و پشتیبانی مالی از شیعیان، تقویت و آگاهی دادن و توجیه رجال سیاسی شیعه در جهان آن زمان، استفاده گسترده از آگاهی غیبی برای جذب منکران امامت و دلگرمی شیعیان و آماده‌سازی شیعیان برای دوران غیبت امام عصر از دیگر اقدامات امام حسن عسکری در زمان حیاتشان بوده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

دریافت 205 MB

کد خبر 6096375

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید