Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان مرکزی گفت: عامل این آتش سوزی ۱۰۰ درصد انسانی بوده و عامل طبیعی در آن دخالتی نداشته است.

مسعود آقازیارتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک اظهار داشت:  با اقدامات نیروهای امدادی و آتش نشانی و هواپیماهای آبپاش دقایقی پیش حریق در نیزارهای تالاب میقان اراک مهار شد.

وی افزود: ساعت 37 دقیقه بامداد امروز در ادامه تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام مشاهده آتش سوزی و دود غلیظ در منطقه تالاب میقان، به سرعت آتش نشانان ایستگاه 120،100 و 220 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک به تالاب میقان اراک اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان مرکزی تصریح کرد: این حریق در منطقه ای بین کارخانه سولفات سدیم و فرودگاه اراک بوقوع پیوسته و این حریق به واسطه قرار گرفتن در منطقه باتلاقی چندان قابل کنترل نبوده و در حال افزایش است.

آقازیارتی بیان کرد:  با پیگیری‌های مدیرکل بحران استانداری مرکزی، رایزنی با شهرداری اراک به منظور تامین ماشین آلات سنگین به منظور بسترسازی برای دستیابی نیروی انسانی برای عملیات اطفای حریق دردست بررسی است و مکاتبه برای تقاضای اطفای حریق هوایی هم به منابع طبیعی انجام شده است .

وی ادامه داد: تاجایی که امکان ورود برای ماشین‌های آتش نشانی وجود داشت اطفای حریق به وسیله این ماشین‌ها انجام شده و تا 4 صبح این اقدامات ادامه داشت و از آنجایی که دیگر امکان چیشروی برای ما وجود نداشت تا صبح در محل مستقر بودیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان مرکزی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از آتش با شهرداری برای یک دستگاه بیل زنجیری همانگی انجام شد تا بتوانیم قسمتی از آتش را کنار گذاشته و از پیش روی آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

R41371/P1486/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۹۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین