Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از ثبت نهائی اطلاعات ۷۲۱ مداح استان در سامانه طوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ادیبی صبح شنبه در جمع مداحان بوشهر اظهار کرد: سامانه طوبی بانک اطلاعات تشکل های دینی شامل کانون های فرهنگی تبلیغی، انجمن های اسلامی، هیئت های مذهبی و مداحان و شاعران آیینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: بیشترین آمار ثبت نام مداحان مربوط به شهرستان های دشتستان و دشتی در سامانه طوبی است.

وی بیان کرد: هر گونه ارائه خدمات به این اقشار از طرف این اداره کل، منوط به عضویت آنها در سامانه طوبی است و این سامانه همه فعالیت تشکل های مذهبی به صورت الکترونیک انجام و روش دستی حذف شده است.

ادیبی گفت: تا کنون ۷۳۱ مداح اطلاعات مقدماتی خود را وارد سامانه طوبی کرده اند که از این تعداد اطلاعات ۷۲۱ مداح مورد تایید قرار گرفته و ثبت نهایی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد