Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@02:13:37 GMT

14 جایگاه سوخت دولتی واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۴۹۵۹

14 جایگاه سوخت دولتی واگذار می شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ تعداد ۱۴ جایگاه سوخت دولتی متعلق به ۹ استان کشور توسط سازمان خصوصی سازی در روز ۱۸ دی ماه امسال از طریق مزایده واگذار می شود که برای این واگذاری جایگاه سوخت شماره ۴ به ارزش کل پایه ۱۱۷ میلیارد و ۵۲۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۴۴۰ ریال، جایگاه سوخت شماره یک به ارزش کل پایه ۱۲۱ میلیارد و ۶۲۳میلیون و ۸۱۰ هزار و ۶۷۴ریال و جایگاه سوخت اریسمان به ارزش کل پایه ۵میلیارد و ۷۶۵میلیون و ۹۶۲ هزار و ۵۰۰ریال(هر سه جایگاه متعلق به استان اصفهان)؛ جایگاه سوخت شرکتی کرج به ارزش کل پایه ۱۶۵میلیارد و ۲۸۷ میلیون و ۵۵۸هزار و ۷۱۲ریال و جایگاه سوخت نساء به ارزش کل پایه ۵۸میلیارد و ۷۷۹میلیون ریال(هر دو جایگاه متعلق به استان البرز)؛ جایگاه سوخت حوی به ارزش کل پایه ۸۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۸۹۶ ریال و جایگاه سوخت شماره یک ماکو به ارزش کل پایه ۳۳ میلیارد و ۴۳میلیون و ۴۲۸هزار و ۹۸۲ ریال(هر دو جایگاه متعلق به استان آذربایجان غربی) و نیز جایگاه سوخت شماره ۱۴ به ارزش کل پایه ۲۳۵ میلیارد و ۵۳۷میلیون و ۷۹هزار و ۹۶۸ریال متلعق به استان تهران آگهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید؛ جایگاه سوخت مسجدسلیمان به ارزش کل پایه ۲۴میلیارد و ۷۳۳میلیون و ۲۸۰هزار ریال متلعق به استان خوزستان؛ جایگاه سوخت خرم بید به ارزش کل پایه ۳۸میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال متعلق به استان فارس؛ جایگاه سوخت آوج به ارزش کل پایه ۲۷میلیارد و ۳۶۹میلیون و ۶۶۴هزار و ۲۶۳ریال متعلق به استان قزوین؛ جایگاه سوخت بهشهر به ارزش کل پایه ۳۲ میلیارد و ۵۱۹میلیون و ۵۹۶هزار ریال متلعق به استان مازندران و جایگاه سوخت لاوان به ارزش کل پایه ۶ میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و جایگاه سوخت بندر خمیر به ارزش کل پایه ۲۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۷۵۰هزار ریال(هر دو جایگاه متعلق به استان هرمزگان) نیز در هجدهمین روز زمستان امسال روی میز مزایده خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) تا لحظه درج این خبر، با اٌفت ۱۱۲۴.۴۸ واحدی به ۲,۲۳۰,۲۹۹.۵۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۵۶.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۱۶.۶۸۵ میلیارد سهم بود که طی ۸۱۶.۶۸۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۳۵۱.۳۳۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۰۳۴,۴۷۳.۸۸۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6100078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!