Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پر مخاطب‌ترین رویدادهای ورزشی روز گذشته از صدا و سیما پخش نشد تا هواداران سپاهان به شکل عجیبی نظاره‌گر بازی تیمشان باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، دیدار روز گذشته سایپا و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، اما به دلیل عدم پوشش تلویزیونی، هواداران فوتبال از تماشای این بازی از تلویزیون محروم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی‌های لیگ برتر که میزبان آن شهر تهران است و پای استقلال و پرسپولیس هم در میان نیست، معمولاً شبکه ورزش واحد سیار خود را به ورزشگاه میزبان می‌فرستاد تا بازی به صورت مستقیم پخش شود، اما این بار واحد سیار شبکه ورزش برای پوشش دیدار تأسیسات دریایی و مقاومت قرچک به سالن فوتسال رفته بود تا آن دیدار که احتمالاً از نظر مالی برای شبکه ورزش سود بیشتری داشته است پخش زنده شود.

اما در عصر تکنولوژی، هواداران سپاهان از تماشای بازی محروم نشدند و از طریق لایو اینستاگرام یکی از لیدرهای سپاهانی حاضر در ورزشگاه پاس قوامین و البته با کیفیت حداقلی، موفق به تماشای بازی شدند! صدا و سیما با وجود چندین شبکه مختلف، یکی از رویدادهای پر مخاطب کشور در روز جمعه را که انتظار هم می‌رفت پوشش زنده داشته باشد پخش نکرد. در این میان، شبکه اصفهان هم به دلیل عدم حضور واحد سیار، موفق به پخش این مسابقه نشد.

اما درباره اقدام شبکه ورزش این سوال پیش می‌آید که اگر اولویت در پخش مستقیم بازی‌ها، تعداد مخاطبان است، چگونه دیدار فوتسال تأسیسات دریایی و مقاومت قرچک نسبت به دیداری که یک طرفش چهارمین تیم پرطرفدار کشور است ارجحیت دارد؟ هرچند تأثیر نتایج دیدارهای تیم فوتسال تأسیسات دریایی در معادلات لیگ فوتسال قابل چشم‌پوشی نیست، اما انتظار پخش مستقیم دیدار سایپا و سپاهان از شبکه ورزش هم انتظار بیجایی نبود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه،  ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون


یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.



میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.
میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین